Ouders van Nu wordt crossmediaal platform
18-03-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3420 | Tags:

Deze week  gaan de merken Jongegezinnen.nl en Ouders van Nu voortaan samen verder als Oudersvannu.nl.  Het merk Ouders van Nu transformeert van maandblad naar het grootste cross mediaal parenting-platform, met onder meer de Zwanger- en de Babybox, de Voordeelpas, diverse apps, nieuwsbrieven en een compleet nieuwe responsive website. Op Oudersvannu.nl, krijgen ouders op basis van hun persoonlijk profiel alle informatie, deskundig advies en interessante aanbiedingen helemaal op maat.

 

Ouders van Nu begeleidt al ruim 45 jaar moeders, vanaf hun zwangerschap tot het kind de deur uit is. Tijdens de zwangerschap een box vol cadeautjes, na de bevalling een pakket voor de baby en een voordeelpas die korting biedt op allerlei producten voor moeder en kind. Ook op de vernieuwde site Oudersvannu.nl is de content afgestemd op het profiel van de bezoeker. Bekijk het filmpje met uitleg hoe de website werkt.

 

 

Anneliese Bergman, uitgever Parenting: “Door de bundeling van krachten van de verschillende media kunnen we ouders, beter en overzichtelijker voorzien in hun informatie- en inspiratiebehoefte. Voor onze commerciële partners kunnen we een marketingmix inzetten om een boodschap optimaal over te brengen, vanuit één merk. Het helpt daarbij ook mee dat Ouders van Nu het grootste – en meest invloedrijke merk binnen het parentingsegment is, waarbij partners kunnen meeliften op deze autoriteit.

 

Hilde Tholen, hoofdredacteur Ouders van Nu: “Tijd van jonge ouders is schaars. Ouderschap is een opeenstapeling van nieuwe ervaringen; alles is een eerste keer en het is lastig jezelf niet te verliezen in de dagelijkse drukte. Ouders van Nu helpt je genieten van de mooie, simpele en vrolijke momenten van het ouderschap. Met informatie die aansluit bij je persoonlijke situatie. Via het tijdschrift, online, apps en met fijne acties voor moeders.”

 

www.oudersvan.nl