PersoneelZaak/BVH werkt voor Bejo Zaden
19-05-2014 11:37:16 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3624 | Tags:

Bejo Zaden, een wereldspeler op het gebied van zaadveredeling, heeft de PersoneelZaak, onderdeel van BVH Identity Driven Advertising, ingeschakeld voor de ontwikkeling van een nieuwe merkstrategie en creatief concept voor arbeidsmarktcommunicatie. Bejo Zaden is een ruim 100 jaar oud familiebedrijf met vestigingen in 27 landen. Aan meer dan 100 landen levert het zeer hoogwaardig groentezaad.

 

Jeroen Kaal, CEO van de PersoneelZaak/BVH: “Goede arbeidsmarktcommunicatie is bij uitstek identity driven. Vanuit de unieke identiteit van het bedrijf zal een krachtige arbeidsmarktcampagne groeien.”

 

www.bvh.nl

www.bejo.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie