Pickle Factory maakt campagne voor Knapperrs van Sultana
20-03-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 2907 | Tags:

 

Knapperrs_packshot2

 

Knapperrs van Sultana zijn anders dan de bekende Sultana FruitBiscuits. Om te beginnen zijn ze bijzonder knapperig. Verder zitten er juist geen rozijnen in. En met de smaken Kokos en Kaneel zijn ze vooral heel lekker bij de thee.

 

Dat wist nog lang niet iedereen dus moest het verteld worden. Liefst met impact en bereik. Daarvoor riepen we de hulp in van radiolegende Erik de Zwart. Zijn bekende Klapperr van de week werd voor onze campagne Knapperrs voor bij de thee. De officiële resultaten zijn nog niet binnen maar het lijkt er op dat Knapperrs van Sultana een hit zijn.

 

De campagne bestaat uit een TV commercial, pre-roll, outdoor en online.

 

 

Over Pickle Factory

Pickle Factory is geen augurkenfabriek maar een bureau. Een bureau dat goed is in reclame en ook goed in het activeren van mensen en merken. Het beste bewijs hiervan, vind je in ons werk.

Pickle Factory werkt onder meer voor Hertog Jan, Verkade, ANWB, ONVZ, Transavia.com, Boertiengroep, Raet en Rabobank.

Pickle Factory is onderdeel van the valley

 

www.picklefactory.nl

www.thevalley.nl