PostNL helpt klanten effectievere folders te maken
05-06-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5346 | Tags:

Een van de middelen waarmee je klanten kunt bereiken, is de huis-aan-huis folder. Maar hoe weet je nu of je ook het gewenste effect bereikt? Onderzoeksbureau Neurensics, gespecialiseerd in neuromarketing, heeft de effectiviteit van folders onder de loep genomen. Uit dit wetenschappelijk onderzoek is op initiatief van PostNL een twintigtal tips geformuleerd waarmee ondernemers, verkopers en marketeers folders nog effectiever kunnen maken.

 

Consumenten reageren onbewust op merken en producten, behoeften en belevingen. Met behulp van neuromarketing kan in kaart gebracht worden voor welke producten consumenten gevoelig zijn en welke reclame tot een aankoop leidt. PostNL wil met resultaten van het onderzoek haar klanten helpen om nog effectiever zaken te doen.

 

De Gouden Foldertips van PostNL zijn gratis te downloaden op

 

www.postnl.nl/goudenfoldertips

www.postnl.nl Cohn & Wolfe breidt haar team uit met Martin Klok (29), eerder consultant bij Winkelman Van Hessen en Linden & Barbosa. Bij het internationale Cohn & Wolfe, dat wereldwijd ruim 1100 medewerkers en 50 kantoren telt, zal hij zich gaan richten op digitale innovatie en communicatietrajecten voor diverse klanten in de Benelux. 

“Cohn & Wolfe kende ik van haar award-winnende campagnes, wereldwijde reputatie én van de uitverkiezing tot PR-bureau van het jaar in 2013*. Ik heb er veel zin in om het team in Amsterdam te gaan versterken", aldus Klok, die bij zijn vorige werkgevers ondermeer werkte voor merken als Eneco, Flexa, Mars, PostNL, Rabobank en Tempo-Team.

Cohn & Wolfe combineert 30 jaar ervaring in Nederland met een wereldwijd netwerk en lokale specialisten op creatief, digitaal en strategisch vlak. Het bureau bouwt aan merken en reputaties met communicatietrajecten op maat.

Erik Graadt van Roggen, managing director: "Martin is na een stevige selectieprocedure als beste uit de bus gekomen. We hebben in hem de schaarse combinatie gevonden van ruime bureau-ervaring, strategisch denkvermogen en expertise op het gebied van spraakmakend digitaal werk."

Klok kan direct aan de slag in het nieuwe onderkomen van Cohn & Wolfe. Het bureau heeft dit voorjaar, samen met GreyPOSSIBLE en Axicom (allen onderdeel van WPP), haar intrek genomen in een nieuw pand in de Amsterdamse Houthavens.