[PR BrainSnack] ANP Pers Support: Eén persbericht is géén persbericht
27-08-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4870 | Tags:

Het verspreiden van een persbericht vraagt een doordachte aanpak van elke serieuze nieuwsbrenger. Het bericht moet de moeite waard zijn. Via het brede nieuwsnetwerk van ANP Pers Support komen bedrijven, fondsen en organisaties snel in contact met nieuwsconsumenten. Het is slechts het begin. Wie eenmaal de aandacht van lezers, luisteraars en kijkers heeft getrokken, moet die band koesteren en onderhouden. Want één persbericht is géén persbericht.

 

Stil de nieuwshonger 

Media zijn permanent op zoek naar nieuws en nieuwtjes. Ze moeten doorlopend worden gevoed. 24/7, zoals dat tegenwoordig heet. Kranten moeten interessante berichten brengen om hun abonnees tevreden te stellen. Websites dienen de aandacht van bezoekers gevangen te houden. Clicks bepalen het tempo van de nieuwsconsumptie. Radiojournaals dienen onderwerpen te belichten die luisteraars boeien. TV-rubrieken, tijdschriften, blogs en special-interest sites vormen enkele van de vele gezichten van die naar bijzondere zaken speurende mediaorganen. ANP Pers Support, kortweg APS, is bij uitstek geschikt om die nieuwshonger te kanaliseren. Vermeldenswaardige informatie van bedrijven, organisaties en belangengroeperingen vindt via APS haar weg naar radio, televisie, kranten, tablets, schootcomputers en smartphones van de nieuwsconsument.... lees verder op de website van ANP Pers Support

 

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie