Radio Veronica start crossmediale campagne
01-09-2014 10:50:29 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3852 | Tags:

Radio Veronica start vandaag een grote crossmediale campagne. In de nieuwe campagne staan de pay-off Niet stil te krijgen en dj Jeroen van Inkel centraal. Met deze campagne wil Radio Veronica herkenning van het merk creëren en met een nieuwe boodschap een brede doelgroep aanspreken

 

In het nieuwe campagnebeeld staat de grote bekende blauwe V van Radio Veronica in het middelpunt. In de V staan iconische artiesten en belangrijke momenten centraal. De cross mediale campagne gericht op mannen en vrouwen bestaat uit een televisiecommercial, verschillende printuitingen, een outdoor campagne en een online campagne. Outdoor is Radio Veronica onder andere te zien op verschillende megamasten en abri’s door het land en een enorme billboard in Utrecht bij winkelcentrum Hoog Catharijne.

 

 

Jeroen van Inkel maakt vanaf vandaag samen met sidekick Nicky Verhage en producer Martijn Zuurveen de middagshow van Radio Veronica. Het radioprogramma wordt rebels metvlagen, inhoudelijk boeiend en met veel humor. Van Inkel in de Middag is welke werkdag tussen 16.00 en 19.00 uur te horen bij Radio Veronica.

Radio Veronica is in heel Nederland via de ether, Digitenne, Astra satelliet, mobiele telefoon, Radioveronica.nl en kabel te ontvangen. Radio Veronica is onderdeel van de Sky Radio Group

 

www.radioveronica.nl

 

 

  23 september: Elfde Nederlands MediaNetwerk Event

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

 Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie