RAI Vereniging en CarrosserieNL brengen keuringscampagne onder bij Hart Voor De Zaak
16-02-2014 12:34:25 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5887 | Tags:

Na een pitch met 3 bureaus hebben RAI Vereniging en CarrosserieNL de campagne voor LPK, de Laadklep Periodieke Keuring, wederom ondergebracht bij Hart Voor De Zaak cross-channel communicatiegroep, uit Leiden. De afgelopen 3 jaar heeft Hart Voor De Zaak een succesvolle naamsbekendheidscampagne gevoerd. De nieuwe campagne heeft als doel LPK verder inhoudelijk te laden en te zorgen voor conversie: een verhoging van het aantal jaarlijkse laadklepkeuringen bij erkende CarrosserieNL-keuringsbedrijven. 

 

Doorslaggevend voor de opdrachtgevers waren de sterk doortimmerde cross- channel strategie en de onderscheidende creatieve vertaling daarvan door Hart Voor De Zaak. Naar verwachting wordt in maart de nieuwe campagne gelanceerd. De nieuwe pay-off kan alvast prijs gegeven worden:  Voorkeur voor Veiligheid.  

 

www.hartvoordezaak.nl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam