RAI Vereniging en CarrosserieNL brengen keuringscampagne onder bij Hart Voor De Zaak
Na een pitch met 3 bureaus hebben RAI Vereniging en CarrosserieNL de campagne voor LPK, de Laadklep Periodieke Keuring, wederom ondergebracht bij Hart Voor De Zaak cross-channel communicatiegroep, uit Leiden. De afgelopen 3 jaar heeft Hart Voor De Zaak een succesvolle naamsbekendheidscampagne gevoerd. De nieuwe campagne heeft als doel LPK verder inhoudelijk te laden en te zorgen voor conversie: een verhoging van het aantal jaarlijkse laadklepkeuringen bij erkende CarrosserieNL-keuringsbedrijven.
Doorslaggevend voor de opdrachtgevers waren de sterk doortimmerde cross- channel strategie en de onderscheidende creatieve vertaling daarvan door Hart Voor De Zaak. Naar verwachting wordt in maart de nieuwe campagne gelanceerd. De nieuwe pay-off kan alvast prijs gegeven worden: Voorkeur voor Veiligheid.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie
Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam