RECMA: OMD voor zevende jaar op rij de grootse in EMEA
09-08-2013 14:25:39 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4333 | Tags:

Voor het 7e opeenvolgende jaar prijkt OMD bovenaan de ranglijst van RECMA’s rapport over 2012, waarbij haar afgetekende marktaandeel voor het eerst in de historie tot boven 12% groeit. Dit is de meest recente toppositie op een ranglijst van RECMA, volgend op een toppositie in RECMA’s ‘network diagnostics report’ eerder dit jaar. Daarbij werd vooral gelet op de kracht van het senior management, kwaliteit van de marketing services specialisten en diversiteit van het klantportfolio.

 

Deze erkenning volgt op het recente succes van OMD in Cannes, waar zij het meest onderscheidende network bleek in termen van gewonnen awards en op het succes in het Gunn Report, dat OMD voor de 7e keer bekroonde met de titel ‘most awarded media network of 2012’

 

Nikki Mendonça, President OMD EMEA, zegt: ‘OMD is nu verantwoordelijk voor bijna €13 miljard aan marketinginvesteringen namens haar klanten in de EMEA regio. Deze groei is met name tot stand gekomen door een uitbreiding van ons dienstenportfolio die nu meer dan ooit is geënt op het digitale landschap en doordat we met onze 56 markten als één krachtig regionaal blok opereren om nog effectiever de lokale en wereldwijde belangen van onze klanten te kunnen behartigen.

 

Met meer dan 4.300 media specialisten die 24/7 ideeën voor de zakelijke uitdagingen van onze klanten creëren en delen, maakt dat echt een verschil voor onze manier van werken. Dit heeft een enorme bijdrage geleverd aan het feit dat we onze leidende positie al zo lang weten te behouden in een dusdanig hoog competitieve omgeving.’

 

www.omd.com

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie