RLVNT: 5 Redenen om de DMexco in Keulen op 10 & 11 september niet te missen
25-08-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3518 | Tags:

 

Reden 1 – Omdat de DMexco de grootste digitale beurs van Europa is

In Keulen is op 10 & 11 september de DMexco: grootste digitale marketing, media, creatie en technologie beurs ter wereld. Er komen zo’n 30.000 professionals van over de hele wereld om te kijken wat hot is op het gebied van media & creatieve technologie. Er zijn 800 bedrijven aangekondigd en er komen sprekers op top niveau zoalsTumblr, IBM,  JWT, AKQA, BMW, Yahoo, Huffingtonpost, Pubmatic, AOL,  Google, Facebook en vele anderen hot-shots en dat allemaal in 2 dagen!

 

Reden 2 – Omdat we werken in een wereld van verandering

De wereld van tech, media en creatie komt steeds sneller bij elkaar, de ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en er is in het verleden nog nooit zoveel synergie geweest tussen alle verschillende disciplines. Om een beetje bij te blijven is het slim om in 2 dagen je helemaal te laten bijpraten op het gebied van o.a.; Digital Advertising Social, TV-Second Screen crossovers, Real Time Bidding, Data Management Marketing Platforms, Third Party Data, SSP’s Neuromarketing, Succes verhalen van Ad-Tech start-ups, Native advertising, Branded Content, Data-Driven Media Trading en ROI, "Programmatic" and "Native" SEA en natuurlijk SEO, maar dan voor gevorderden, en nog veel meer onderwerpen die je eigenlijk niet mag missen. So try to keep up!

 

Reden 3- Omdat je er een lading aan nieuwe inspiratie op gaat doen

Op de DMexco vind je de groten der Aarde op het gebied van digitale marketing en technologie. Inspirerende sprekers vertellen aan de hand van inspirerende case studies hoe succesvolle multinationals omgaan met de laatste ontwikkelingen. Dat mag je als zelf respecterende professional niet missen toch? Nog niet overtuigd?
Check de lijst van sprekers:dmexco.de/Conference/de/Speaker

 

Reden 4 - Omdat niet alleen de sprekers inspirerend zijn…

Wat alle bezoekers samenbrengt is de natuurlijke nieuwsgierigheid naar hoe technologie onze wereld verandert. De beurs is gevuld met mensen die open-minded zijn voor nieuwe ontwikkelen en altijd zoeken naar nieuwe kansen en ontwikkelingen.

De ruim 61.000 m2 aan beursvloer is gevuld met de meest uiteenlopende stands waar je 2 dagen lang je digitale hart op kunt halen. Kortom: een enorm inspirerende omgeving om zelf tot nieuwe business ideeën te komen of om je bestaande ideeën te toetsen aan de werkelijk… ;)

 

Reden 5 – Omdat je niks hoeft te missen met de RLVNT tour

800 stands en ontelbare presentaties, je weet bijna niet waar je moet beginnen!

Om daar een handje bij te helpen organiseert het team van nieuwe Amsterdamse bureau RLVNT voor de nieuwsgierigen onder ons een Tour De DMexco, onder leiding van ervaren tourguides. Het bureau is onderdeel van de Publigroupe en heeft zusterbedrijven zoals Spree7 , Zanox, Improve Digital en Sellbranch en weet precies waar je moet zijn op de beurs en neemt je mee naar de juist netwerkborrels en afterparties.

 

Overtuigd? Meld je gratis aan voor de RLVNT DMexco Tour

www.rlvnt.nl/dmexco