RTL: Wie zijn de ultieme GTST-kenners van Nederland
05-06-2014 11:44:49 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4651 | Tags:

 

Al bijna 25 jaar is ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ de populairste serie van ons land. In die jaren heeft de serie een grote schare vaste fans opgebouwd. Hoog tijd om te kijken wat zij weten over alles wat zich heeft afgespeeld in Meerdijk. Carlo Boszhard gaat dan ook op zoek naar de ultieme ‘GTST’-kenners van Nederland. Vanaf maandag 7 juli is hij, met ‘GTST’- acteur Ruud Feltkamp als zijn sidekick, zes weken lang te zien met de GTST Quiz bij RTL 4

 

Speluitleg

In de ‘GTST Quiz’ spelen op maandag tot en met donderdag dagelijks twee koppels van twee die hard fans tegen elkaar. Zij moeten uiteenlopende vragen beantwoorden die gaan over een kwart eeuw ‘GTST’. Over de personages, over de acteurs en actrices, over de verhaallijnen en over gebeurtenissen die allemaal te maken hebben met de populairste dramaserie van ons land. Daarbij komen vanzelfsprekend veel memorabele fragmenten voorbij. Ook worden elke dag (oud-)acteurs en actrices uit de serie getest op hun kennis van ‘GTST’.

 

De beste koppels van de week treffen elkaar op vrijdag in de weekfinale. In die aflevering  worden zij bijgestaan door een (ex-)’GTST’-acteur of -actrice. Zo zijn van de huidige cast onder meer Ferry Doedens , Marjolein Keuning en Oscar Aerts op vrijdag te zien en van de vroegere cast onder andere Wilbert Gieske, Winston Post en Charlotte Besijn. Alle weekwinnaars treffen elkaar in de finaleweek (11 t/m 15 augustus). Zij maken onderling uit wie zich uiteindelijk de ultieme GTST-kenners van Nederland mogen noemen. De hoofdprijs? Een geheel verzorgde reis naar een exotische bestemming in het buitenland die ooit decor was voor een belangrijke gebeurtenis in Goede Tijden Slechte Tijden.

 

Uitzending: Elke werkdag vanaf 7 juli tussen 20.00 uur en 20.30 uur.

 


www.gtst.nl 

www.rtl.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie