Salesforce.com breidt uit in Europa
10-03-2014 15:11:14 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3105 | Tags:

Salesforce.com breidt de activiteiten in Europa uit en kondigt strategische investeringen aan. In het recent afgesloten boekjaar zag het de omzet in Europa al met 41 procent toenemen. 

 

Salesforce.com verwacht meer dan 500 nieuwe Europese medewerkers aan te nemen om de voortgaande groei te realiseren. Daarnaast heeft het bedrijf plannen voor nieuwe datacenters in het Verenigd Koninkrijk in augustus 2014, en in Frankrijk en Duitsland in 2015.

 

Deze investeringen bouwen voort op salesforce.com’s intensieve betrokkenheid met Europa en de aanhoudende vraag van klanten als BMW Group, Pernod Ricard en Zeiss. Deze organisaties kiezen voor salesforce.com om hiermee klanten, medewerkers en producten te verbinden en zo een meer klantgerichte onderneming te worden. Het volledig geïntegreerde platform Salesforce1ondersteunt grote en kleinere bedrijven zowel als non-profit organisaties in die transformatie.

 

‘Cloud computing is een drijvende kracht achter de groei en innovatie in Europa en is de reden dat wij hier een omzetgroei van 41 procent realiseren’, zegt Miguel Milano, president EMEA van salesforce.com. ‘Nu we deze groei doormaken, willen we die doorzetten met aanzienlijke investeringen.’

 

In deze wereld waar alles en iedereen steeds vaker connected is, staat de klant meer dan ooit centraal. Salesforce.com biedt gebruikers de mogelijkheid om vanaf ieder apparaat, PC, laptop of smartphone, ongeacht het besturingssysteem en op ieder gewenst moment waar ook ter wereld, toegang te krijgen tot relevante informatie om klanten beter te bedienen en groei mogelijk te maken.

 

Over salesforce.com

Salesforce.com levert cloud computing-oplossingen en biedt - in abonnementsvorm - een geïntegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 organisaties wereldwijd, variërend van het MKB tot multinationals,  stroomlijnen met salesforce.com hun klantgerichte processen. Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast  eigen toepassingen ook business applicaties van partners, via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar. 

 

In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met salesforce.com, zoals KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps en The Cloakroom.

 

Op 27 mei vindt de Salesforce1 World Tour Amsterdam plaats, het grootste event in de Benelux. Op 11 juni  volgt een vergelijkbaar evenement in Brussel: Salesforce Essentials.

 

www.salesforce.com/nl

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!