Salesforce.com stelt Internet van klanten centraal tijdens Week van de Ondernemer
18-03-2014 15:22:49 | Door: Nico Scherphuis | hits: 2971 | Tags:

De Week van de Ondernemer, het grootste ondernemersevent van Nederland, op 8, 9 en 10 april in Utrecht, staat dit jaar volledig in het teken van groei. Groei die voor het grootste deel afkomstig zal moeten zijn van het MKB. Om de motor te kunnen zijn van het economisch herstel en de groei van Nederland zal het MKB verder moeten innoveren. Tijdens de Week van de Ondernemer kunnen bezoekers inspiratie en nieuwe energie opdoen om groei te realiseren aan de hand van de laatste ontwikkelingen, tips, visies, succesverhalen, kennis- en motivatiesessies.

 

Managementspreker en –auteur Jos Burgers over het Internet van Klanten

Consumenten zijn meer en meer online, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ze verwachten daarbij ook dat u, als ondernemer bereid bent 24/7 met ze in contact te staan. Om succesvol te zijn en te blijven zult u aan deze verwachtingen moeten voldoen. Door middel van een ijzersterke combinatie van inspiratie en praktische voorbeelden geven Jos Burgers, de meest gevraagde managementspreker van dit moment, en Salesforce.com, uitgeroepen tot meest innovatieve bedrijf ter wereld, concrete handvatten hoe u hier als ondernemer direct mee aan de slag kunt gaan om deze kansen te verzilveren. In drie dagelijkse lunchsessies spreekt hij over de wensen van klanten in dit digitale tijdperk, waarin mensen en devices 24/7 met elkaar in verbinding staan. Niemand kan beter vertellen over klantgericht ondernemen en het ‘internet van klanten’ dan Jos Burgers.

 

Technologie

Salesforce.com legt daarbij uit hoe het ondernemers helpt met een social, mobile en cloud-klantenplatform de verkoop, klantenservice en marketing met behulp van apps naar een hoger niveau te tillen. Het Salesforce platform biedt oplossingen die zowel geschikt zijn voor multinationals als voor kleine ondernemingen. Ook deze beschikken daarmee over volwassen en krachtige technologie om te kunnen groeien.

 

Aanmelden

Deelnemers aan de lunchsessie Het internet van klanten krijgen naast hun directe inspiratie tevens het nieuwste boek van Jos Burgers, De Wet van Snuf. Aanmelden voor deze sessie kan hier

 

Alle deelnemers aan de sessies bij de salesforce.com-stand ontvangen een voucher voor een gratis sessie van een half uur met één van de MKB-experts van salesforce.com.

 

www.salesforce.com/nl