Sanoma: Kieskeurig.nl introduceert direct afrekenen met Checkout
29-10-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4490 | Tags:

Vanaf vandaag is het naast vergelijken ook mogelijk producten direct te bestellen via Kieskeurig.nl. Bezoekers kunnen bij verschillende webshops shoppen door producten in het winkelmandje te stoppen en in één keer af te rekenen op Kieskeurig.nl.

 

Nog betere dienstverlening
Manager Kieskeurig.nl, Mirelle Bos: “Het toevoegen van het winkelmandje op Kieskeurig.nl is de volgende stap in onze strategie consumenten zo goed mogelijk te helpen bij een aankoop. Gemak speelt voor consumenten een steeds grotere rol bij een online aankoop. Met de introductie van het winkelmandje kan een consument meerdere producten van verschillende winkels tegelijk afrekenen, wat het gemak natuurlijk nog eens benadrukt.” De winkels Itsonline.nl, Topdiscounter.nl, Cameratop100.nl,Bestekeus.nl en Electro-magazijn.nl doen mee vanaf de launch. “Tezamen met hun ervaringen en die van bezoekers zullen we deze nieuwe functionaliteit optimaliseren en gaan uitbreiden naar andere productgroepen binnen Kieskeurig.nl”, aldus Mirelle Bos.

 

Kieskeurig.nl klantenservice
Om naast productinhoudelijke vragen ook alle andere vragen over Checkout te kunnen beantwoorden heeft Kieskeurig.nl haar serviceverlening naar consumenten uitgebreid. De klantenservice is, naast e-mail en chat, nu ook op werkdagen van 08:00 uur tot 18:00 uur telefonisch te bereiken.

 

 

Over Kieskeurig.nl Checkout:
- Shoppen bij diverse webshops op Kieskeurig.nl
- Alles in één keer afrekenen
- Met en zonder account bestellen
- Betalen achteraf of via iDeal
- Altijd inzicht in bestel- en verzendstatus via het account
- Makkelijk < snel retour aanmelden via Kieskeurig.nl
- Kieskeurig.nl klantenservice: voor alle vragen, problemen en klachten

 

In lijn met Sanoma’s e-commerce strategie
De lancering van Checkout op Kieskeurig.nl is onderdeel van Sanoma’s bredere e-commerce en performance based strategie. In lijn met die strategie heeft Sanoma onlangs ook de volledige overname van Fashionchick versneld. Bovendien optimaliseert het continu de services van de grote titels, zoals het onlangs gelanceerde Startpagina Search.

 

De lanceringen die deze strategie in de tweede helft van 2013 volgen:
- Yixx.nl, platform met breed assortiment aan horloges en sieraden
- Een nieuwe versie van gezondheids- en medisch warenhuis Leef.nl
- Expertcen.pl, de Poolse versie van Kieskeurig.nl
- Expertprix.fr, de Franse versie van Kieskeurig.nl
- Totaal vernieuwde mobiele versie van Startpagina

 

www.kieskeurig.nl 

www.sanoma.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie