Sanoma lanceert digitaal Sochi magazine
06-02-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5294 | Tags:

Voor de Olympische Spelen van Sotsji 2014 komt Sanoma met het digitale Sochi Magazine voor de tablet. Een digitale doorontwikkeling van het officiële olympische magazine Olympic TeamNL/Paralympic TeamNL.

 

Als mediapartner van NOC*NSF stuurde Sanoma in januari met een oplage van 200.000 exemplaren dit magazine mee met een groot aantal van haar printtitels. Sochi Magazine is vanaf nu gratis op de iPad te downloaden via de App Store en is vanaf deze week ook in de Google Play Store te vinden.

 

In Sochi Magazine wordt elke dag van de Winterspelen aandacht besteed aan één of meerdere sporten en sporters. Zowel in video als fotoreportage en/of verhaal. De Nederlandse azen Ireen Wüst, Sven Kramer, Dimi de Jong en Edwin van Calker komen langs, maar ook internationale grootheden als de Oostenrijkse schansspringer Gregor Schlierenzauer en zijn skiënde landgenoot Marcel Hirscher. Van al deze sporters is ook een profiel, inclusief hun social mediakanalen, opgenomen.

 

Sochi Magazine is tot stand gekomen in samenwerking met het Rotterdamse In10communicatie, een creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie, en de redactie van NUsport.nl.

 

www.sanoma.nl

www.nusport.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie