Sanoma zegt nee tegen John de Mol en verkoopt meerderheidsaandeel in SBS niet
05-12-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3848 | Tags:

Sanoma is niet van plan zijn aandeel van 67 procent in SBS te verkopen. De televisiekanalen en het Video on Demand platform van SBS – SBS 6, Net 5, Veronica en Kijk.nl – zijn belangrijke bouwstenen van Sanoma's strategie. Sanoma gelooft nog altijd sterk in de toekomst van SBS in een dynamische en multi-mediale omgeving en is gecommitteerd om haar partnership met Talpa tot een succes te maken.

 

Sinds Sanoma en Talpa SBS Broadcasting in 2011 hebben overgenomen is meer geïnvesteerd in de programmering dan ooit tevoren.

 

Sanoma is ervan overtuigd dat het bestuur en de Raad van Toezicht van SBS zullen doorgaan met het nemen van maatregelen die noodzakelijk zijn om de uitvoering van beslissingen van hoge kwaliteit zeker te stellen. Die betreffen zowel de programmering, de sales en marketinginspanningen over de volle breedte van het SBS platform om zodanig het succes van SBS op de lange termijn te verzekeren. Sanoma zal de strategie die is ontwikkeld door de besturen van SBS ondersteunen voor zover voor zover dat passend is.

 

www.sanoma.nl

www.sbsbroadcasting.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie