Sanoma's vrouwensites bieden nu een one-stop-shop
16-07-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6166 | Tags:

 

 

De zes online vrouwentitels van Sanoma zijn grondig gerestyled met als resultaat frisse nieuwe sites voor de consument en een one-stop-shop voor de adverteerders. Zo zijn nu 3,2 miljoen vrouwen met een uiting als de radical, skybox of homepage takeover te bereiken.

 

Om deze optimalisatie te vieren, verdubbelt Sanoma de mediawaarde van deze posities door het aantal ingekochte views extra uit te leveren op een andere titel naar keuze binnen het Online Vrouwen domein. Met deze actie kunnen adverteerders het komende half jaar twee keer zoveel vrouwen bereiken voor hetzelfde tarief.

 

Online vrouwen betreft de volgende titels: Libelle.nl, Margriet.nl, Vrouwonline.nl, Styletoday.nl, Grazia.nl en Viva.nl. Zij bereiken gezamenlijk 3,2 miljoen unieke bezoekers per maand. Dit zijn vrouwen tussen de 20 en 60 jaar. Uiteenlopend van beautylovers tot keukenprinsessen, gezondheidsliefhebbers tot gamers, en forumbezoekers tot fashionista’s.

 

Over de voorwaarden van de actie is meer op sanoma.nl te lezen.

 

www.sanoma.nl  

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie. Job postings gratis