SBS6: Eerste winnaar Nutopia bekend
De vakjury van Nutopia, het Facebook platform voor de beste reclame inhakers rondom Utopia van SBS, Sanoma en de 538Groep, heeft de eerste winnaar gekozen. De vele inzendingen zijn door de multidisciplinaire vakjury beoordeeld op:
A. Attentiewaarde en actualiteit
B. Branding
C. Communicatie
De beste inhaker is gemaakt door Mathijs Jaspers van Nobla voor Hornbach en heeft hiermee de hoofdprijs van €10.000 aan exposure gewonnen. Volgens de vakjury voldeed de creatie aan alle beoordelingscriteria en was dit de enige reclame inhaker met een duidelijke call to action.
De tweede plaats is voor de creatie van Danique Folkerts, Naomi Sta en Pieter Vonk van Elan Strategie & Creatie voor Illy.
Op de derde plaats is de creatie van Danny Sengers van Topicz:Creative voor MID Tandartsen geëindigd. De copy van de reclame inhaker onderscheidde deze creatie van de andere inzendingen volgens de vakjury.
Jury
Een professionele jury bepaalt iedere maand wat de beste inhaker van de afgelopen maand is. Deze jury bestaat uit Pascal Boogaert, Freelance Concept & Copy; Michiel Dieperink, Managing Director FUSE (OmnicomMediaGroup); Ruud de Langen, CEO Mindshare; Roel Welling, regisseur en medeoprichter Wefilm; Marcel Wortel, oprichter reclamebureau Noise; Marco Numan, Manager SBS Concepts; John Olivieira, Manager Marketing Partnerships Sanoma Media en Taco Vinkeles, Creative Director 538Groep.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie