Schipper en Taildeman creative director DDB & Tribal
28-01-2014 11:55:17 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4298 | Tags:

 

DDB & Tribal Amsterdam heeft Menno Schipper en Nils Taildeman benoemd als creative directors. Het bureau speelt daarmee in op de groei die het de laatste tijd doormaakt.

 

Het creatief team, dat ruim vijf jaar bij het bureau in dienst is, versterkt het creatieve directieteam dat momenteel bestaat uit Joris Kuijpers, Dylan de Backer, Bart Mol en Pol Hoenderboom.

 

Ivo Roefs over de benoeming: 'Menno en Nils hebben de afgelopen jaren bewezen niet alleen goed te zijn in above the line, maar ook gevoel te hebben voor geïntegreerde campagnes met een digitaal hart. In 2013 hebben we er een flink aantal nieuwe klanten bij gekregen, zoals TomTom, C&A en Adidas, teveel klanten voor de vierkoppige creatieve directie om te overzien. De promotie van Menno en Nils was nodig maar ook meer dan logisch. Daarnaast vinden we het bij DDB & Tribal Amsterdam belangrijk dat talent zich kan blijven doorontwikkelen.'

 

Schipper en Taildeman zullen eindverantwoordelijk zijn op Nuon/Vattenfall, Mammoet, Chocomel, Verbond van Verzekeraars en InShared. Voor die laatste hebben zij met hun werk vorig jaar nog een zilveren ADCN Lamp en drie keer zilver bij Eurobest gewonnen.

 

www.tribalddb.nl

 

Dit artikel verscheen eerder op MarketingTribune | Bureaus

www.marketingtribune.nl/bureaus

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie