Scoupy: Vernieuwde App met toevoeging van bedrijvenpagina's
15-04-2014 17:25:19 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4461 | Tags:

Location based, mobile couponing platform SCOUPY lanceert vandaag een stevige update van de Scoupy-App voor iOS & Android. Het gezicht en de gebruikerservaring verandert sterk, mede door de toevoeging van bedrijvenpagina’s. Waar tot nu toe de kortingsacties een centrale rol spelen, biedt deze toevoeging de adverteerders meer ruimte om zich te profileren en kan de consument zich beter informeren over het bedrijf achter de acties.

 

De nieuw toegevoegde bedrijvenpagina’s bieden de gebruiker veel meer relevante informatie over het deelnemende bedrijf. Naast kortingsacties, kan de deelnemende adverteerder zijn klanten nu ook voorzien van uitgebreide informatie in de vorm van foto’s, video’s en informatieve teksten over het bedrijf en haar acties. Ook reviews van andere gebruikers, een overzicht van alle locaties waar de acties te gebruiken zijn en de openingstijden zijn opgenomen in de bedrijvenpagina.

 

 http://files.smart.pr/dc/ebf390c47711e39702d9dc923978a7/htcOne---Etam-bedrijf.jpg 

 

Scoupy-oprichter en directeur Valentijn Bras: “Achter elke actie op het Scoupy-platform zit een bedrijf, dat de eigen merkwaarden en beleving wil communiceren aan haar consumenten. Met de bedrijvenpagina wordt dat een stuk makkelijker. In de toekomst zullen we deze mogelijkheden steeds verder uitbreiden, waardoor we voor de gebruiker een verzamelplaats gaan worden van alles wat met relevantie, voordeel en loyaliteit te maken heeft”, zegt Bras. “Denk daarbij aan het toevoegen van nieuwsupdates over de nieuwe collectie die is binnengekomen maar ook aan spaar- en klantenkaarten en wellicht ook folders. Feitelijk dus alle informatie, die voor de gebruiker van voordeel en relevant kan zijn tijdens de oriëntatie en het winkelen zelf.

 

De recent geïntroduceerde volgknop maakt het voor consumenten bovendien mogelijk om favoriete bedrijven eenvoudig te volgen. Men krijgt dan een notificatie, wanneer het gevolgde bedrijf een nieuwe voordeelactie heeft of wanneer de consument in de buurt komt van de bewuste locatie. Dat de consument hierin geïnteresseerd is, blijkt wel uit de ruim 100.000 volgconnecties die sinds de introductie acht weken geleden tussen bedrijven en consumenten zijn gelegd.

 

Valentijn Bras: “De consument die een bedrijf gaat volgen, is dus intrinsiek zeer gemotiveerd en geeft, door bedrijven te volgen, actief aan op de hoogte te willen blijven van de bedrijven die hij volgt. Het bieden van extra achtergrondinformatie en de mogelijkheid om een bedrijf te volgen, helpen Scoupy en haar klanten om de consument op een relevante manier te blijven activeren, zonder notificaties storend te laten worden.”

 

Achter de schermen wordt er gewerkt aan functionaliteiten, die het mogelijk maken om de aanbieder in de toekomst nog veel gerichter aan haar meest relevante consumenten te koppelen. Dit op basis van aangegeven voorkeuren en historisch kijk- en klikgedrag. Bras: “Binnenkort laten wij meer zien over de mogelijkheden die wij lokale ondernemers, grote retailers maar ook fabrikanten kunnen gaan bieden, om nog relevanter onder de aandacht te komen van de consument. De invoering van de bedrijvenpagina is een essentieel onderdeel van de nieuwe strategie.”

 

Met Scoupy kan de consument nieuwe locaties ontdekken, nieuwe ervaringen opdoen of met voordeel nieuwe producten proberen. Met de 'volgknop' kan de consument een bedrijf van voorkeur eenvoudig blijven volgen. Via het aanbieden van interessante kortingsacties krijgen retailers, horeca en MKB-ers meer klanten over de vloer. Korting geven is niet het doel, maar het middel om consumenten en ondernemers bij elkaar te brengen. Via de gratis Scoupy-app, Scoupy.nl en de Facebookpagina van Scoupy, biedt SCOUPY consumenten op basis van location based technologie in hun directe omgeving toegang tot 3.000 kortingsacties van 3.000 locaties. Het aanbod is zeer divers, van winkels, tot restaurants en van webshops tot leisurelocaties. Over Scoupy: Scoupy is Nederlands leidende location based mobile marketing platform. Sinds de oprichting in augustus 2011 heeft Scoupy al meer dan 615.000 geregistreerde gebruikers verzameld die gebruik kunnen maken van meer dan 3.000 acties van MKB, retail, leisure en online aanbieders. Met investeerders als PostNL en Sanoma achter zich, werkt SCOUPY met een team van meer dan 35 man vanuit Amstelveen aan de verdere ontwikkeling van het platform, de techniek en de content.

 

www.scoupy.nl

 

 

Banner