SNS Bank kiest Coopr als PR-bureau
16-05-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3699 | Tags:

SNS Bank heeft na een bureaupitch gekozen voor Coopr als PR-bureau. Het bureau zal de bank adviseren en ondersteunen op het gebied van marketing-pr en het inrichten van de dialoog. Selma Hof, Communicatieadviseur van SNS bank licht de keuze voor het bureau toe: “In Coopr hebben we de juiste combinatie gevonden van creativiteit en strategische denkkracht.

 

Jos Govaart: “We zijn erg trots op de toevoeging van SNS Bank aan ons portfolio. We zien dit als een mooie bekroning op onze recente groei”.

 

Over Coopr

Coopr is een vooruitstrevend PR bureau en specialiseert zich in het integreren van  traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR wereld ingenomen. Coopr werkt ook voor klanten als BSH, Coolblue, Groupon, Harman International, LinkedIn, MTV, Sparta, Stay Okay, Sunny Cars en WWE.

 

Over SNS Bank

Met toegankelijke dienstverlening, hulp en aandacht staat SNS Bank al bijna 200 jaar dicht bij haar klanten. SNS Bank biedt eenvoudige, financiële producten en diensten op het gebied van betalen, sparen, hypotheken en verzekeringen. SNS Bank is er voor particulieren en kleine zelfstandigen.

 

www.snsbank.nl

www.coopr.nl

 

Banner