SPOT on TV 2014 in Theater Amsterdam
25-06-2014 11:56:39 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4200 | Tags:

In navolging op de succesvolle eerste editie vindt op 11 september aanstaande het evenement SPOT on TV 2014 plaats in het nieuwe Theater Amsterdam. Met als thema ‘TV, zet je wereld aan’ biedt SPOT adverteerders, reclamebureaus, mediabureaus en programmamakers een middag vol kennis en inspiratie waarbij alle belangrijke ontwikkelingen op het gebied van TV en online video aan bod komen.

 

TV, zet je wereld aan

TV speelt een belangrijke rol in het dagelijks leven. Binnen de tijd die dagelijks aan media wordt besteed, wordt het meest TV gekeken, live of uitgesteld, lineair of online. SPOT on TV 2014 werpt een blik op trends en ontwikkelingen, vernieuwende formats, kijkgedrag, ROI en nieuwe inzichten op het gebied TV binnen de mediamix. Het programma start om 13.30 uur en eindigt om 17:00 uur met aansluitend een borrel. Adverteerders worden door SPOT in samenwerking met het desbetreffende mediabureau uitgenodigd. Alle sprekers en het volledige programma worden de komende weken via de website van SPOT on TV bekend gemaakt.

 

Tweede editie a new breed of media onderzoek gepresenteerd

Tijdens het SPOT on TV event presenteert Deloitte de tweede editie van het onderzoek  a new breed of media, uitgevoerd in samenwerking met GfK en SPOT. Centraal in dit onderzoek staat de vraag hoe de Nederlandse consument staat tegenover TV. Is dit nog steeds voor het belangrijkste medium? Hoe is het multi screenen ontwikkeld in de afgelopen twee jaar en hoe staat het met de penetratie van Netflix en andere VOD aanbieders.Tijdens SPOT on TV 2014 gaat Marieke van der Donk van Deloitte TMT dieper in op deze vragen.

 

 

Over SPOT

SPOT is het Nederlandse marketingcentrum voor TV reclame. SPOT verzorgt informatie over TV als reclamemedium, biedt services ten behoeve van adverteerders en vertegenwoordigt de belangen van de reclamebedrijven van de TV zenders.

 

In SPOT participeren de volgende organisaties:

Ster, RTL Nederland, SBS Broadcasting, BE VIACOM, SPORT1, Discovery Networks, FOX International Channels Benelux, Disney Channels Benelux, ORN, AT5, Eurosport en NBCUniversal.     

 

www.spotontv.nl

www.spot.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie