Start gerichte distributie papieren Telefoongids & Gouden Gids
24-07-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 7430 | Tags:

DTG (voorheen De Telefoongids) is gestart met een gewijzigd distributiebeleid dat er op gericht is de Telefoongids & Gouden Gids zoveel mogelijk te leveren aan huishoudens die de gids willen ontvangen. 

 

De papieren Telefoongids & Gouden Gids wordt maandelijks door 2,9 miljoen Nederlanders gebruikt en 146.000 klanten adverteren via het vertrouwde medium van DTG om vindbaar te zijn voor nieuwe klanten. 

 

DTG heeft ten opzichte van 2012 de volgende wijzigingen in haar distributiebeleid doorgevoerd:

 

-      Er worden standaard geen papieren gidsen meer bezorgd bij adressen met een nee/nee en nee/ja sticker;

 

-      Op adressen met een nee/nee en nee/ja sticker is vanaf begin 2013 gestart met het bezorgen van een antwoordkaartje waarop huishoudens zich alsnog kunnen  aanmelden voor het ontvangen van de papieren Telefoongids & Gouden Gids;

 

-      Huishoudens kunnen zich kosteloos aanmelden via het antwoordkaartje, of online via de website www.dtg.nl, of via de telefoon (020 4086400); zij worden (gratis) abonnee en ontvangen de Telefoongids elk jaar, tot wederopzegging.

 

-      Tevens faciliteert DTG de mogelijkheid om je af te melden voor de gids. Dit kan op 2 manieren: 1. Afmelden middels dtg.nl/klantenservice, 2. Afmelden via de antwoordkaart in de gids.

 

DTG komt met de wijzigingen tegemoet aan huishoudens die aangeven geen gebruik te maken van de Telefoongids en het om die reden onnodig vinden deze jaarlijks te ontvangen. Deze consumenten kunnen als alternatief gebruik maken van de digitale media die DTG aanbiedt: via www.detelefoongids.nl  en de mobiele Zoek & Vind app kunnen zij de bedrijfsinformatie uit de papieren gidsen blijven raadplegen.

 

Over DTG

DTG biedt praktische online marketing services aan voor ondernemers in Nederland. Met deze services maakt DTG bedrijven beter vindbaar, helpt hen zich online te presenteren en in contact te komen met nieuwe klanten. DTG is al meer dan 125 jaar een partner voor het MKB in Nederland en heeft 146.000 actieve klanten. De media van DTG, de papieren Telefoongids & Gouden Gids, de site detelefoongids.nl en de mobiele Zoek & Vind app, worden maandelijks 11,5 miljoen keer geraadpleegd voor het zoeken van bedrijfsgegevens van ondernemers. DTG is een handelsnaam van De Telefoongids en is gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Zwolle.

 

www.dtg.nl

www.detelefoongids.nl   

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie. Job postings gratis