Stayokay kiest voor PR-bureau Coopr
10-04-2014 10:43:19 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4054 | Tags:

Stayokay, dé hostelketen van Nederland, jaarlijks goed voor 850.000 overnachtingen op 26 bijzondere locaties in Nederland, heeft de PR-activiteiten bij PR-bureau Coopr neergelegd. Naast de reguliere PR-werkzaamheden voor Stayokay, zal het bureau aftrappen met het verder uitrollen van het goededoelenproject van de stichting: Stay4all.

 

"Wij hebben niet alleen voor Coopr gekozen vanwege de originele aanpak die zij kozen tijdens hun presentatie, maar met name voor de manier waarop Coopr zich onderscheidt van traditionele PR-bureaus. Met hun sterke online focus en expertise, sluit Coopr perfect aan bij de strategie van Stayokay”, licht Jennifer Woltjer, Manager Marketing & Sales bij Stayokay, de keuze voor Coopr toe.

 

Over Stayokay

Stayokay is in 1929 opgericht onder de naam NJHC (Nederlandse Jeugdherberg Centrale). In deze tijd bestond de stichting uit jeugdherbergen waar jongeren konden overnachten en elkaar ontmoeten. In 2003 veranderde de naam naar Stayokay, maar de focus op het ontmoeten is gebleven. Intussen bestaat de keten uit 26 bijzondere accommodaties op verrassend mooie plekjes in Nederland: midden in de stad, in de bossen of aan kust en water. Stayokay ontvangt zowel individuele gasten (van families tot backpackers) als groepen (van scholen en bedrijven tot vrienden en sportverenigingen). De stichting is sociaal maatschappelijk betrokken en werkt met duurzame producten. Daarnaast heeft Stayokay als eerste hospitality-keten in Europa het Europees Ecolabel ontvangen, hét keurmerk voor milieuvriendelijke producten en diensten.

 

Stay4all: iedereen op schoolreis

Stay4all is een initiatief van Stayokay. Er zijn in Nederland veel kinderen op basis- of middelbare scholen die niet mee kunnen op schoolreis, omdat ouders de kosten voor een schoolkamp niet kunnen dragen. Stay4all zet zich in voor deze kinderen door het verblijf voor hen te betalen. Van elk geboekt vergaderarrangement bij Stayokay gaat er €1,- naar Stay4all. Het doel van dit project: de hele klas gaat op reis, niemand blijft achter!

 

Over Coopr

Coopr is een vooruitstrevend PR bureau en specialiseert zich in het integreren van  traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR wereld ingenomen. Coopr werkt ook voor klanten als BSH, Coolblue, Groupon, Harman International, LinkedIn, MTV, Sunny Cars en WWE.

 

www.coopr.nl    

www.stayokay.com/nl   

 

 

 

 Banner