Ster lanceert de SterSelector, een nieuwe tool voor media-advies
22-10-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5470 | Tags:

Ster lanceert de SterSelector op haar website, een nieuwe tool waarmee adverteerders en mediabureaus direct een advies krijgen hoe zij hun doelstellingen het beste kunnen bereiken. De SterSelector is een aantrekkelijke en eenvoudige tool op de website van Ster die een vrijblijvend en gratis advies genereert.

 

In de SterSelector kunnen adverteerders en mediabureaus aangeven voor welke branche, welke doelstelling en welke doelgroep zij graag een media-advies willen hebben. Zij maken deze drie keuzes in een visueel aantrekkelijke tool. Het media-advies dat hier direct uitrolt, laat zien welke mediumtypen en welke zenders of websites van de publieke omroep het beste ingezet kunnen worden voor de drie keuzes die gemaakt zijn. Het advies bestaat vervolgens ook uit drie delen: ‘what to do’ voor de gekozen doelstelling, in de gekozen branche en voor de gekozen doelgroep.

 

De SterSelector is een innovatief hulpmiddel om snel overzicht te krijgen van de mogelijkheden om diverse doelstellingen te bereiken. De tool is zowel interessant voor bestaande klanten van Ster als voor startende ondernemers.

 

Na het invullen van de SterSelector kan een adverteerder of mediabureau contact opnemen met een accountmanager van Ster om tot daadwerkelijke media-inzet over te gaan.

 

Over Ster

Ster is al meer dan 45 jaar een professionele partner voor adverteerders, media- en reclamebureaus. Ster exploiteert reclamezendtijd op de televisie- en radiozenders en de websites van de publieke omroep, levert kwaliteit voor de adverteerder en zendt reclame uit met respect voor het publiek.

 

www.ster.nl/sterselector

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie