Steven Pieneman en Moniek Hallingse naar Maxus
16-04-2014 12:23:44 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3606 | Tags:

Maxus benoemt Steven Pieneman per 1 april tot Head of Digital. In zijn nieuwe functie zal Steven eindverantwoordelijk zijn voor alle digitale strategie- en communicatie adviezen van Maxus.Steven heeft ruime ervaring binnen de online media en was eerder op interim basis werkzaam als digital media strateeg bij Starcom, Digilogue, Vivaki en MindShare.

 

Daarnaast is het team uitgebreid met Moniek Hallingse die als Communications Director zal gaan fungeren. Zij is verantwoordelijk voor het operationele team en strategie op huidige en toekomstige klanten. Moniek is werkzaam geweest in diverse communicatie en media functies aan zowel klant- als bureauzijde bij Delta Lloyd en OMD.

 

Steven en Moniek nemen plaats in het managementteam van Maxus Nederland. Beide personen zullen ook een actieve rol gaan vervullen bij de groeiambitie die Maxus in Nederland heeft.

Maxus werkt onder andere voor Fiat Group, SC Johnson, Sky Radio Groep, Kärcher en Boohoo.com. 

 

Edward Knol, Managing Director Maxus over de komst van Steven Pieneman en Moniek Hallingse naar Maxus: “Ik ben erg blij met de komst van deze twee talenten. De versterking van Maxus toont onze ambitie om klanten nog beter te servicen. Moniek biedt met haar bureau- en klantervaring de ideale mix om het Relationship Media Model uit te dragen. Steven brengt de zware digitale expertise die nodig is om vooruitstrevend te blijven in de geïntegreerde en de immer digitaliserende media markt.”

 

Maxus

Maxus, een GroupM bureau, is het snelst groeiende wereldwijde mediabureau netwerk voor het vierde opeenvolgende jaar (bron: Recma 2013). Maxus verzorgt het gehele mediatraject via haar unieke Relationship Media propositie, waarbij verdieping van de relatie tussen consumenten en merken centraal staat. Maxus biedt de voordelen van een compact, betrokken mediabureau met senior management involvement op iedere klant. Als onderdeel van GroupM biedt Maxus voordelen op het gebied van inkoopkracht, operational excellence, state of the art onderzoek & strategie tools en specialisten op het gebied van Digitaal en Performance based marketing. Bij Maxus werken meer dan 2.000 mensen verspreid over 70 kantoren wereldwijd.

 

www.maxusglobal.nl

 

 

Banner