Taalvoutjes wint Publieksprijs Accenture Innovation Awards
13-11-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6785 | Tags:

 

Taalvoutjes bleek de grote publiekslieveling bij de Accenture Innovation Awards van 2013. Met ruim 7.500 voorkeursstemmen wist de stichting de Publieksprijs in de wacht te slepen. Aan de prijs is € 40.000,- mediawaarde op Nu.nl en NuZakelijk.nl en € 10.000,- aan persoonlijk advies van Accenture verbonden.

 

Oprichters Inger Hollebeek en Vellah Bogle: “We zijn onze fans ontzettend dankbaar voor hun onvoorwaardelijke steun. Zonder hun hulp hadden we van Taalvoutjes nooit zo’n mooi merk kunnen maken en zeker ook nooit de Publieksprijs kunnen winnen. De prijs stelt ons in staat om Taalvoutjes verder uit te bouwen en hopelijk nog meer taalplezier te bieden aan onze fans en volgers.”

 

De jaarlijks terugkerende innovatiewedstrijd van Accenture is bedoeld voor de meest innovatieve producten, diensten of concepten in Nederland. Onder innovatie verstaat Accenture ook merken die zich weten te onderscheiden van bestaande bedrijven, een nieuw publiek weten aan te boren en/of een andere invalshoek weten te vinden.

 

Over Taalvoutjes
Taalfoutjes, spelfoutjes, communicatiefoutjes. We maken ze allemaal bij tijd en wijle. Maar bedrijven en de media, die kunnen er ook wat van en soms met hilarische resultaten. De Facebookpagina Taalvoutjes plaatst ze door. De pagina is opgericht in februari 2012 en telt inmiddels meer dan 320.000 fans. Het merk is inmiddels ondergebracht onder Stichting Taalvoutjes.

 

www.taalvoutjes.nl/over-taalvoutjes

www.taalvoutjes.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie