TBWA\ ontwikkelt nieuwe Oranjekoorts-film voor Heineken
09-07-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4369 | Tags:

De Oranje-koorts neemt toe nu het Nederlands voetbalelftal in de halve finale van het WK in Brazilië staat. Ook sponsors kunnen niet achterblijven: zo maakte TBWA\Neboko voor Heineken een speciale commercial om onze jongens een hart onder de riem te steken.

 

Ze worden allemaal genoemd door Heinekens Chief Oranje Officer Marco van Houwelingen in deze WK-inhaker: Flying Dutchman Van Persie, penalty-killer Tim Krul en natuurlijk gouden pik Van Gaal.

 

Jeroen Konings, brandmanager van TBWA\Neboko: "Vandaag staan onze jongens in de halve finale. Onder de invloed van de aanwakkerende Oranjekoorts hebben wij een in razend tempo een film gemaakt die vanaf vandaag op de buis is. Een film waarin Heineken een ode brengt aan onze jongens. Onze jongens die het WK onvergetelijk maken. Onze jongens die ervoor zorgen dat de Oranjekoorts leeft. Proost, op onze Helden van Oranje!"

 

De Heineken-inhaker is niet alleen te zien op televisie maar wordt ook gretig gedeeld op social media. Zo plaatste TBWA\Neboko de video als promoted post op Twitter en Facebook. Als sterkste Oranjemerk kun je natuurlijk geen half werk leveren.

 

 

www.tbwa.nl

www.heineken.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie