Tefal en Relevance werken samen aan content marketing
20-04-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3967 | Tags:

Groupe SEB heeft besloten om voor het merk Tefal een samenwerking aan te gaan met Relevance, de specialist in contentstrategie binnen de LECTRIC Groep. Relevance zal binnen deze samenwerking met name de contentmarketing van Tefal via social media naar een hoger plan gaan tillen. Tefal is één van de merken van Groupe SEB.

 

Tefal zocht een manier om haar online community uit te breiden en te activeren. Haar focus ligt hierbij op vrouwen van 25+, met name starters  en gezinnen. Deze doelgroep is sterk vertegenwoordigd op Facebook, vandaar dat Tefal voornamelijk dit medium zal inzetten. Om insights te verkrijgen, de interactie met de doelgroep aan te gaan en als aanvulling op andere communicatiemiddelen, zoals de Tefal nieuwsbrief en de website.

 

Per april is Relevance gestart met haar werkzaamheden voor Tefal. Relevance neemt de creatie en de organisatie van content op zich en doet dat in nauwe samenwerking met Tefal. Ook gaat Relevance het community management en de webcare voor Tefal verrichten via Facebook.

 

Over Relevance

Relevance helpt haar klanten om internet op de beste manier in te zetten voor relevante communicatie met hun klanten. Dit doet Relevance door middel van contentstrategie. Het Relevance-team bestaat uit experts en specialisten op het gebied van copy en visuele content, strategie, organisatie, content- en projectmanagement, social, communicatie en marketing. Relevance maakt onderdeel uit van de LECTRIC Groep.

De LECTRIC Groepbestaat uit negen vooraanstaande internetbedrijven:Colours, LECTRIC internetopleidingen, Provarix, SearchResult, Someone, Symfony|XIB, Relevance,Social Inc.en Yourzine.

 

www.lectricgroep.nl

www.relevance.nl

 

 

Banner