Teleperformance genomineerd voor twee NCCA awards
19-03-2014 15:28:50 | Door: Nico Scherphuis | hits: 2793 | Tags:

Teleperformance is door de Nationale Contact Center Awards genomineerd voor de Partnership Award met Philips en de Innovation Award met het Fraud Risk Assessment. Op 24 april worden de definitieve winnaars bekend gemaakt tijdens het Telecommerce Gala.

 

NCCA Partnership Award

Philips en Teleperformance zijn trots op de samenwerking die zij als voorbeeld zien voor de gehele branche. Niet vanwege de duur van de samenwerking, maar vanwege de intensiteit waarmee Teleperformance en Philips in korte tijd op alle facetten van klantcontact een enorm hecht team zijn geworden met klinkende resultaten als gevolg. Als je er samen in slaagt om binnen één jaar de NPS score op de afhandeling van telefonie contacten te verbeteren van -12,9% naar + 38,5% en de NPS score op de afhandeling van email afhandeling te verbeteren van -37,7% naar +33,6%, dan zet je een unieke prestatie neer.

 

NCCA Innovation Award

Teleperformance heeft als onderdeel van haar totale information security programma het initiatief genomen om een dienst te ontwikkelen waarmee we de fraudegevoeligheid van een contactcenter organisatie onderzoeken en op basis daarvan preventieve acties ondernemen en controles inbouwen om frauduleus handelen voortijdig waar te nemen. Een dienst die we uitvoeren voor onze bestaande opdrachtgevers maar desgewenst ook voor in-house Contact Centers.

 

De Uitreiking

Een vakjury bepaalt op basis van een uitgebreide analyse en het bezoeken van de genomineerde bedrijven, welke organisaties uiteindelijk de felbegeerde prijzen winnen. Op 24 april worden de definitieve winnaars bekend gemaakt tijdens het Telecommerce Gala wat dit jaar voor het eerst zal plaatsvinden in het nieuwe en ultramoderne TivoliVredenburg te Utrecht.

 

Over de NCCA Awards

De Nationale Contact Center Awards (NCCA) worden sinds 1996 uitgereikt. De Partnership Award is de prijs voor de beste case op het gebied van samenwerking tussen twee partijen in een contact center organisatie. De Innovation Award kijkt of de organisatie op een innovatieve wijze een echte vernieuwing heeft weten te realiseren, waardoor er een concreet meetbare win-win ontstaat voor zowel de klant als de organisatie. De vernieuwing kan als inspiratie dienen voor vele andere contactcenters in Nederland en daarbuiten.

 

Over Teleperformance

Teleperformance is ‘s werelds voornaamste provider voor het uitbesteden van CRM en contactcenterdiensten en combineert internationale expertise en best practices met de kracht van ervaren lokaal management. Teleperformance Benelux, opgericht in 1993, is uitgegroeid tot de topspeler in de contactcenter branche en biedt haar complete dienstverlening aan vanuit vestigingen in Zoetermeer, Tilburg, Roermond, Maastricht en Brussel. In de Benelux zijn meer dan 2300 medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken in diverse branches.

 

www.teleperformance.com