The Pop Up Agency presenteert internationaal succesverhaal
04-09-2013 06:40:11 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4066 | Tags:

 

Het creatieve collectief ex-Hyper Island studenten The Pop Up Agency heeft afgelopen jaar succes geboekt met een wereldwijde tour. In vijftien weken werkten ze in onder andere London, Singapore, Tokyo, New York, Los Angeles en Amsterdam - voor bureaus als BBH, TBWA en Mediamonks en voor merken als Facebook, Coca Cola en Saint Laurent Paris. Maandag 9 september presenteert het collectief in Amsterdam hun verhaal over de internationale tour.

 

De rondreis was bedacht als alternatieve stage: The Pop Up Tour. Elke week werkte het 'nomadisch bureau' in een ander land - voor startups, bureaus of merken.

 

Het collectief van zes Interactive Art Director studenten ontmoette elkaar op de fameuze Hyper Island opleiding. Ze bedachten vorig jaar The Pop Up Agency, die 48 uur op locaties wereldwijd werkt en ideeën of strategieën pitcht, gebaseerd op de behoefte. Ze rekenden geen kosten voor de uren die ze maakten, daarvoor in de plaats vergoeden de klanten de reiskosten, onderdak en eten en drinken. Het team bestaat uit creatieven uit allerlei landen, waaronder de Nederlandse ex-Hyper Island student Wout Arets. Hij zal tijdens de presentatie maandag 9 september in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam het vertellen over de start van het bureau, hoe ze werken, wat ze geleerd hebben, hoe de tour is verlopen - en wat de toekomstplannen zijn.

 

Registreren voor het event kan via

www.dezwijger.nl/79107/nl/pop-up-meeting-amsterdam

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie