Top 5 teams Volkskrant Creative Press Challenge bekend
05-11-2013 13:43:33 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4633 | Tags:

 

De vijfkoppige jury van de Volkskrant Creative Press Challenge kwam gisteren bijeen om de 50 inzendingen te beoordelen. De inzendingen, gemaakt voor het goede doel Free Press Unlimited, werden als schets beoordeeld op de kracht van het idee. In de top 5 staan de volgende bureaus in willekeurige volgorde: Etcetera, Havas Worldwide, Alfred International, Red Urban, The Oddshop en Ogilvy  (er is een gedeelde nummer 5). Op 7 november wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de Cannes Lions Show op de 24 uur van de Reclame.

 

De top 5

De jury – bestaande uit Leon Willems (CEO Free Press Unlimited), Chris Buur (chef ‘V’ de Volkskrant), André Matarazzo (Executive Creative Director Sid Lee), Alvaro Sotomayor (Creative Director W+K Amsterdam) en David Snellenberg (Owner Dawn) – boog zich gisteren tijdens een interactieve sessie over de inzendingen. In de top 5 zitten de volgende teams, in willekeurige volgorde: Wesley Visseren en Vincent Beijersbergen van Etcetera, Huub Haarhuis en Matthijs Vrooijink van Havas Worldwide, Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred International, Kai Nobbe en Rick van de Ven van Red Urban, Joost van der Schoot en Marten Meijboom van The Oddshop en Bas Derks en Rob Voortman van Ogilvy. 

 

Bekendmaking winnaar

Philippe Remarque, hoofdredacteur de Volkskrant, en jurylid David Snellenberg maken 7 november de winnaar bekend tijdens de Cannes Lions Show op de 24 uur van de Reclame in de Beurs van Berlage.

 

www.creativepresschallenge.nl

www.devolkskrant.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie