Uitgeverij FC Klap: Boer zoekt Vrouw Magazine gelanceerd
12-12-2013 15:30:57 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4851 | Tags:

 

Onder het genot van soep, boerenkool met worst en pannenkoeken hebben Jos en Dycke gisteren het eerste exemplaar van Boer zoekt Vrouw Magazine in ontvangst genomen. Boerderij de Middenhof in Nieuwegein vormde het decor voor de feestelijke lancering van dit gloednieuwe tijdschrift over Land, Leven en Liefde. Vanaf vandaag ligt het blad in een oplage van 100.000 exemplaren overal in Nederland in de winkels. Het tweede nummer is al in de maak en ligt eind januari al in de schappen. Voor 2014 staan vier edities op stapel.

 

Heel wat boeren lieten hun koeien, weilanden en akkers even voor wat ze zijn om de lancering van Boer zoekt Vrouw Magazine bij te wonen. Jos & Dycke (“We zijn een klef stel”) zijn trots dat ze samen op de cover staan. Niet zo gek als je bedenkt dat hun leven minstens zo bloeit als de begonia’s van Jos. “Als Jos ziet dat ik geen lekker luchtje meer heb, duikt ‘ie opeens de Douglas in als we in de stad lopen”, zegt Dycke in het magazine. “Dat is toch lief!” Ook Henk & Fiona, Jan & Pauline, Aad en Wim waren aanwezig bij het lancering van Boer zoekt Vrouw Magazine.

 

Uitgeverij FC Klap maakt Boer zoekt Vrouw Magazine in nauwe samenwerking met omroep KRO en producent Blue Circle. Deelnemers en oud-deelnemers van het programma komen uiteraard aan het woord in het blad, maar Boer zoekt Vrouw Magazine is óók een blad over de thema’s Land, Leven en Liefde in de breedste zin van het woord. Het blad draagt zogezegd hetzelfde DNA als het succesvolste programma van de Nederlandse televisie.

 

Boer zoekt Vrouw is uitgegroeid tot een van de sterkste merken van Nederland, een merk dat staat voor ‘echt’, ‘puur’, ‘groen’, ‘natuur’ en dat natuurlijk over ontluikende liefdes gaat. In het blad komen deze thema’s terug in interviews, reportages en andere rubrieken. De pijlers waarop de bladformule rust, zijn onder andere biologische eten, (duurzaam) reizen, liefde (daten), wonen en passie voor alles wat groeit en bloeit. Een greep uit de onderwerpen van het eerste nummer:

Op reportage bij een van de boeren uit de nieuwe BZV-serie: boer Wim in Tanzania

Een winters diner met oud-deelnemers, hun partners en kinderen

Contactadvertenties van Nederlanders die op zoek zijn naar de liefde van hun leven

Buiten met: interview met de 3J’s over hun favoriete stukje natuur

De schrijfwedstrijd  50 tinten gras

 

Over FC Klap

De uitgeverij van mediabedrijf FC Klap brengt boeken en tijdschriften uit, veelal op het gebied van muziek en media. Voorbeelden van FC Klap-uitgaven zijn The voice of Holland Magazine, #1MB, een eenmalig magazine met Marco Borsato, Verliefd op Ibiza-magazine, omroepvakblad Broadcast Magazine, Zapp en de Zappelin Doeboeken. Deze maand verscheen de derde editie van het officiële Top 2000 Magazine.

 

www.fcklap.nl  

www.kro.nl   

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie