Ultimaker kiest voor BVH
26-05-2014 12:06:16 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3066 | Tags:

BVH Identity Driven Advertising heeft de Nederlandse 3D printer producent Ultimaker als nieuwe klant. Ultimaker lanceerde in 2011 zijn eerste 3D printer en timmert internationaal stevig aan de weg. Alles wijst erop dat het bedrijf uit Geldermalsen aan de vooravond staat van een explosieve groei. Aan BVH is gevraagd de huidige identiteit vast te leggen en het merk en de positionering scherp te stellen.

 

Jeroen Kaal, CEO van BVH: “Het is zeer bijzonder wat Ultimaker doet. Ze maken zich gericht klaar voor de volgende fase van het bedrijf. Ultimaker is nu een zeer goed technisch product is dat op eigen kracht zijn publiek vindt. Maar ze willen hun unieke DNA graag behouden als ze hun vleugels echt helemaal uit gaan slaan. Daar helpen we ze bij door hun identiteit goed te omschrijven en scherp te stellen in een merkpaspoort en een postionering.Om van daaruit te komen tot creatieve marketingcommunicatie.”

 

www.bvh.nl

www.ultimaker.com

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie