Vanaf 20 november bij Omroep MAX: Iedereen kan Bridgen
18-11-2013 14:55:16 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4928 | Tags:

Vanaf 20 november rond 14.40 uur op Nederland 2 start bij MAX het programma Iedereen kan Bridgen. In de twaalfdelige serie maakt de kijker op een speelse manier wekelijks kennis met de beginselen van het bridgespel.
 
 
In Iedereen kan Bridgen komen alle belangrijke onderdelen van deze sport aan bod. Oud-wereldkampioen en bridgegoeroe Berry Westra geeft uitleg. De uitleg wordt ondersteund met simpele en duidelijke plaatjes en oefeningen. In elke aflevering komen een aantal onderwerpen aan bod. Berry Westra leert de deelnemers in de studio en de kijkers op een eenvoudige manier de beginselen van het spel door uitleg, vraag en antwoord en visuele ondersteuning.
 
 
Stapsgewijs leert de kijker bridgen, zo komt onder andere aan bod:

Aflevering 1 – 20 november om 14.30 uur:      Beginselen van het spelen

Aflevering 2 – 27 november om 13.35 uur:      Beginselen van het bieden

Aflevering 3 – 4 december om 14.30 uur:        Doel van het bieden en verdeling

Aflevering 4 – 11 december om 14.40 uur:      Afspeeltips, snijden en troeftrekken

Aflevering 5 – 18 december om 14.40 uur:      Puntentelling, openen en ‘manche’

Aflevering 6 – 8 januari om 14.40 uur:  Uitkomen en tegenspeltips

Aflevering 7 – 15 januari om 14.55 uur:           Verder bieden, steunen en nieuwe kleur

Aflevering 8 – 22 januari om 14.50 uur:           Doublet en tussenbieden

Aflevering 9 – 29 januari om 14.50 uur:           Meer speltips

Aflevering 10 – 5 februari rond 14.45 uur:      Bieden na ‘1SA’

Aflevering 11 – 12 februari rond 14.45 uur:    Bridgekunst

Aflevering 12 – 19 februari rond 14.45 uur:    Wedstrijdbridge

 

Let op: geen uitzendingen op 25 december en 1 januari

 

Omroep MAX: Iedereen kan Bridgen vanaf 20 november, op Nederland 2 rond 14.30 uur


www.omroepmax.nl/bridgen

www.omroepmax.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie