Vandejong feliciteert We Are Public
15-07-2014 11:56:22 | Door: Nico Scherphuis | hits: 2549 | Tags:

 

Vandejong feliciteert We Are Public! Vandaag is de laatste dag van de ledenwervingsactie die meer dan 2.500 cultuuroptimisten heeft opgeleverd. Vandejong heeft het merk en de crowdfundingcampagne ontwikkeld. Dankzij het succes kan het nieuwe cultuurlidmaatschap in september officieel van start gaan. Tot die tijd kunnen de founding members genieten van een zomers cultuurprogramma.

 

We Are Public is een cultuurlidmaatschap dat iedere maand de beste cultuur in de stad selecteert waar leden gratis of met korting heen kunnen. Inmiddels is het aantal Amsterdamse cultuurinstellingen dat deelneemt verdubbeld, van twintig naar veertig. Dit levert een uitgebreid en breed aanbod op van concerten, films, dans, theater, opera, musea en meer.

 

Bijzonder bij het opzetten van de cultuur-community is de innovatieve manier van samenwerken waarbij Vandejong creatief kapitaal heeft geïnvesteerd en deelt in de opbrengsten van de community. Door deze nieuwe manier van werken is een unieke samenwerking ontstaan: bijzonder hecht en met een grote gedeelde verantwoordelijkheid. Vandejong heeft het merk en de crowdfundingcampagne ontwikkeld en zal zich nu inzetten om We Are Public verder te laten groeien.

 

 

www.vandejong.com

www.go-public.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie