Vandejong maakt campagne voor de Nationale Filmdagen
20-08-2014 14:16:55 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3424 | Tags:

De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) organiseert een nieuwe actieweek: de Nationale Filmdagen. De week zal van 18 t/m 24 september voor het eerst plaatsvinden en jaarlijks terugkeren. Vandejong Creative Agency heeft het merk en de campagne ontwikkeld.

 

Tijdens de feestelijke promotieweek wordt film gevierd: alle bioscopen en filmhuizen in Nederland organiseren verschillende festiviteiten die de dagen een festivalkarakter geven. Bovendien betalen bezoekers  gedurende de dagen maar vijf euro voor een kaartje. Voor de allereerste editie ontwikkelde Vandejong het merkconcept en de campagne.

 

Voor de campagne is een bioscoopcommercial gemaakt die de bioscoopbezoeker feestelijk en filmisch uitnodigt om de filmdagen te bezoeken. De commercial is geregisseerd door Noël Loozen die tevens de fotografie heeft gedaan. Daarnaast is de nieuwe website nationalefilmdagen.nl online, wordt zowel een print als een online campagne ingezet en zullen alle bioscopen en filmhuizen van Nederland uitbundig worden aangekleed.

 



 

Credits

Opdrachtgever: Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten / Concept en campagne: Vandejong / Productie commercial: 100% Halal / Regie en fotografie: Noël Loozen / Producer: Bo Polak / Grading: de Grot / Geluid: Michael Sauvage / Webtechniek: Studio Stomp

 

www.nationalefilmdagen.nl

www.vandejong.com

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie