Verfwinkel.nl kiest TCC & The Fightclub
21-11-2017 13:10:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 3428 | Tags:

Na een uitgebreide oriëntatie heeft Verfwinkel.nl zijn communicatiebelangen neergelegd bij The Communication Company en The Fightclub. 

Mascha Driessen, eigenaresse van Verfwinkel.nl: "Het online bestellen van verf heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Daarom waren we heel nadrukkelijk op zoek naar een bureau dat ons kon helpen met zowel positionering, creatieve campagnes als een sterke digitale strategie en dat vonden we helemaal terug in het voorstel van TCC / The Fightclub."

Cees Faes, CEO van The Communication Company: "Deze campagne is ons op het lijf geschreven. Een campagne die van onze hand komt moet altijd leiden tot sales. Met The Fightclub kunnen we die belofte nu nog beter inlossen, want alles ligt nu in één hand; van het onderscheidende creatieve idee tot het koop nu-knopje."

The Fightclub gaat zich bezighouden met de algehele online aanpak, van social media en affiliate marketing tot de display- en adwords strategie. 

Stefan Nuijten, co-founder van The Fightclub: "Dat we een dergelijke pitch winnen is een mooie bevestiging op onze bureauvisie. Niet alleen qua strategie, maar ook op het vlak van ondernemerschap is er een sterke klik met Verfwinkel.nl en daardoor kun je als team optrekken en serieuze stappen gaan zetten."

www.verfwinkel.nl
www.tcc.com
www.fightclub-digital.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie