Vernieuwde Groupon App voor iPhone, Android en iPad
Groupon vernieuwt haar Groupon App voor iPhone, Android en iPad, met snellere en gepersonaliseerde functies voor het kopen en verzilveren van deals. Net op tijd voor de Sinterklaas en kerstaankopen.
De highlights van de app op een rijtje:
- Lokale zoekfunctie: de app weet exact waar de mobiele telefoon zich bevindt, waardoor automatisch de deals van die omgeving worden getoond, zonder handmatig geografische gegevens te moeten invoeren.
- Verbeterde UX: de app is gebruiksvriendelijker geworden en de lay-out is verbeterd. Zo kan er makkelijk door de deals worden gescrold en kunnen de deals sneller worden gevonden.
- Cadeaufunctie: prachtige cadeaus worden zoeken voor die ene speciale persoon. De nieuwe cadeaufunctie zorgt ervoor dat ze het afleveradres zelf gekozen kan worden, met een persoonlijke boodschap van de afzender.
- Extra markten: beschikbaarheid van de app op 12 nieuwe markten: Oostenrijk, Chili, Columbia, Frans Canada, Ierland, Mexico, Nieuw-Zeeland, Peru, Filippijnen, Puerto Rico, Rusland en Thailand.
“Groupon klanten houden van de Groupon App, omdat het hen nieuwe ervaringen, nieuwe eetgelegenheden en nieuwe dingen om te doen biedt, waar ze ook zijn. Globaal gezien besteden Groupon App gebruikers meer tijd op de app dan op de website,” aldus Jan Willem Kaasschieter, Managing Director Groupon Nederland. "Deze updates zorgen ervoor dat we kunnen inspelen op de persoonlijke voorkeur van de klant, en dat de klant tegelijkertijd makkelijker hun favoriete deals kan vinden."
Download de Groupon App via de iTunes App Store of de Android Store om één van de 50 miljoen gebruikers te worden.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie