Vodafone Nederland kiest \NEBOKO Groep voor integratie BTL
04-03-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4391 | Tags:

Vodafone Nederland brengt alle Retail, BTL en CRM activiteiten onder bij de \NEBOKO Groep (TBWA\NEBOKO, \NEBOKO RETAIL en \NEBOKO DOWNTOWN).

 

Eva Ruiz, Head of Brand and Marcom Vodafone Netherlands: ‘Na het kennismaken met een aantal bureaus bleek al snel dat NEBOKO de beste partner is voor onze Retail en BTL communicatie. NEBOKO’s kracht om transactionele campagnes op een geïntegreerde manier aan te pakken past perfect binnen onze nieuwe strategie. Ik kijk er naar uit om samen te werken met dit creatieve team en mooi werk neer te zetten.’ - .

 

Inge Ligthart, Managing Director TBWA\NEBOKO: ‘Het is natuurlijk geweldig dat zo’n mooi internationaal merk deze opdracht puur op basis van onze geïntegreerde aanpak bij ons neerlegt.’

 

Vodafone heeft in december na vijf jaar de samenwerking met reclamebureau They beëindigd. De telecomreus kiest voor een flexibeler bureaumodel, waarbij het afstapt van het werken met één lead agency.

 

www.tbwa.nl

www.vodafone.nl

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!