VROUW.nl lanceert spelletjesplatform
25-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4475 | Tags:

Vrouwen zijn dól op het spelen van spelletjes.  Daarom lanceert VROUW vandaag haar eigen spelletjesplatform. Maar let op! Niet alleen op de bank wordt geBubbleshoot of geHappyHarvest, maar ook tussen de lakens. En dat blijft niet zonder gevolgen: 1 op de 10 dames zegt minder seks te hebben door haar gamegedrag.

 

Dit blijkt uit onderzoek van VROUW onder 1557 vrouwen ter ere van de lancering van haar spelletjesplatform.

 

90% van de vrouwen speelt dagelijks spelletjes
Gemiddeld spelen vrouwen 1 tot 3 uur per dag spelletjes. En hier zijn niet alle partners van op de hoogte. 1 op de 25 vrouwen vertelt familie en echtgenoot namelijk niet dat ze stapelgek is op online gamen.

 

Jan Smit en Doutzen Kroes
Zouden vrouwen hier zo geheimzinnig over doen, omdat ze zo graag spelen met Jan Smit? Pardon? Ja! De VROUW lezeres speelt namelijk het liefst met een avatar die op Jan Smit of Doutzen Kroes lijkt.

 

Partners
Ondanks de virtuele voorkeuren van gamende vrouwen hebben hun partners niets te vrezen in de echte wereld: 4 procent heeft wel eens geflirt met haar online speelkameraad en slechts 4,6 procent heeft hem of haar in het echt ontmoet.

 

Kijk op vrouw.nl/spelletjes voor de leukste en populairste spelletjes online.

VROUW. Altijd wat nieuws.

 

Over VROUW
VROUW is het platform van TMG, waar VROUW magazine, VROUW.nl, de krantenpagina VROUW in De Telegraaf, de wekelijkse nieuwsbrief en de VROUW glossy onder vallen. Alle media van VROUW bereiken bij elkaar in totaal ruim 1,6 miljoen vrouwen, 24% van alle vrouwen in Nederland. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van Telegraaf Media Groep.

 

Telegraaf Media Groep (TMG) is één van de grootste Nederlandse mediagroepen met leidende marktposities in dagbladen, magazines, online media en radio. Ook in video (producties) heeft TMG in Nederland een belangrijke marktpositie. Sterke merken en journalistieke relevantie vormen het hart van TMG. De combinatie van merk en inhoud zorgt hierbij voor een meerwaarde aan consument en adverteerder. TMG is het meest complete mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder. De merken van TMG weten wat er speelt in Nederland en bieden elke dag weer, 24 uur per dag relevante content.

 

vrouw.nl/spelletjes 

VROUW.nl

www.tmg.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie