[Wedstrijd] Subway: Stuur je beste workout pose via Instagram en win een lunch met Lorena uit Goede Tijden Slechte Tijden GTST
06-09-2013 12:28:57 | Door: Nico Scherphuis | hits: 12859 | Tags:

 

Kletsen met Lorena uit Goede Tijden Slechte Tijden (GTST)? Onder het genot van een vers gebakken Sub sandwich? Met een Instagramfoto van jouw beste workout pose maak je kans op een lunchafspraak, samen met vier vrienden, met één van de populairste actrices van Nederland; Lorena, gespeeld door Gigi Ravelli. Insturen kan tot en met 29 september 2013 via www.subway.nl.

 

Deze actie is onderdeel van de samenwerking tussen GTST en de sandwichketen SUBWAY®. Lorena speelt de hoofdrol in de campagne, gericht op het samenstellen van je eigen sandwich die past binnen jouw lifestyle. “Mijn favoriete Sub is de Veggie Delite®”, vertelt Gigi. “Een vegatarische sandwich op bruin brood met veel groenten en zonder andere extra’s.”

 

Hoe kun je winnen?

Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op deze lunchafspraak samen met vier vrienden met ‘Lorena’, is een foto maken van je beste workout pose. Upload deze foto naar Instagram en hashtag de foto met #Subwaylunchlorena. Ga vervolgens naar www.subway.nl om je te registreren en je foto te delen. Gigi Ravelli kiest zelf de beste foto uit, en dus de winnaar/winnares waar ze mee gaat lunchen.

 

Samenwerking

Belangrijke reden voor deze samenwerking is dat SUBWAY® en GTST hetzelfde publiek bedienen. Voor de broodjesketen biedt deze televisieserie het uitgelezen podium om prominent in beeld te komen. “GTST is een serie die al ruim twintig jaar te zien is bij RTL 4 en waar de fans nog vele jaren van kunnen genieten” licht Justin Goes van SUBWAY® International de samenwerking toe. “Gemiddeld kijken ruim 1,7 miljoen mensen elke werkdag naar GTST. Kortom, een succesformule waar wij ons verwant mee voelen en waarmee we 80% van onze doelgroep verwachten te bereiken. Het zal de vaste kijkers van de serie ongetwijfeld ook zijn opgevallen dat ons merk inmiddels op verschillende manieren in beeld is geweest!”

 

Sub sandwich naar eigen wens

Klanten kunnen bij SUBWAY restaurants kiezen voor een van de klassieke SUBWAY® sandwiches op het vaste menu, maar ook hun sandwich helemaal naar wens laten beleggen. Zo is de hoeveelheid calorieën en vet goed te bepalen. Het brood wordt ter plaatse gebakken en vers klaargemaakt met de door jou gekozen ingrediënten. De bereiding, uitgevoerd door speciaal getrainde ‘broodkunstenaars’ (Sandwich Artists™), duurt slechts tweeënhalve minuut.

 

Submarine Sandwich

SUBWAY restaurants danken hun naam aan de ‘submarine sandwiches' of ‘subs’. Het handelsmerk van deze subs is de langgerekte vorm, die doet denken aan een onderzeeër (submarine).Naast sandwiches zijn bij SUBWAY® restaurants ook overheerlijke wraps, frisse salades en Amerikaanse koekjes verkrijgbaar.

 

SUBWAY

SUBWAY is wereldwijd marktleider in de quickservicebranche. Het eerste restaurant startte in 1965 in Bridgeport, Connecticut (Verenigde Staten). Inmiddels is het bedrijf, met ruim 40.000 vestigingen wereldwijd, waarvan 4.000 in Europa, in 102 landen, de grootste en meest succesvolle quickserviceformule ter wereld. Nederland telt momenteel 139 SUBWAY® restaurants. Bij SUBWAY restaurants kunnen consumenten terecht voor heerlijke, dagelijks vers gebakken broodjes, die snel worden bereid. De SUBWAY® formule staat bekend om haar vele gezonde keuzemogelijkheden, waarbij consumenten de voedingswaarden bepalen.

 

www.subway.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie