Wegens verkoopsucces verschijnt LINDA.MEIDEN voortaan 4 keer per jaar
18-10-2013 13:49:42 | Door: Nico Scherphuis | hits: 10799 | Tags:

 

 

Na het enorme succes van de eerste LINDA.MEIDEN in 2012 met 78.793 verkochte exemplaren, kon een vervolg niet uitblijven. Nu blijkt dat de zomereditie van 2013 een nóg groter succes is met 87.231 verkochte exemplaren, is besloten om in 2014 vier keer per jaar uit te komen.

 

LINDA.MEIDEN verscheen in de zomer van 2012. Aanleiding was een mailtje van Callina Knappmann (19). Ze was fan van LINDA. en vroeg ‘of het niet een idee was om een jonger zusje te maken’. Met LINDA.MEIDEN bereikt LINDA. het jongere segment van haar doelgroep (17-28 jaar). Meiden die zich thuis voelen bij de tone of voice en de beeldtaal van LINDA., maar die zich niet altijd herkennen in de onderwerpen die LINDA. aansnijdt, zoals opvoeden of scheiden.

 

Het thema van het 3e nummer van LINDA.MEIDEN is: kinderen van Bekende Nederlanders. Op de cover vijf goed gelukte zonen-van: Dré Hazes, Daley Blind, Beau Schneider, Dave Roelvink en Géza Weisz. Bovendien weet singer/songwriter Douwe Bob tv-persoonlijkheid Christina Curry te ontlokken: ‘Mijn ouders zijn lieve toffe mensen, maar niet zo geschikt voor het ouderschap.’

 

Op LINDA.MEIDEN facebook vindt een actie plaats gedurende de zes weken dat LINDA. MEIDEN in de winkel ligt. Wie het meest pakkende onderschrift verzint bij de foto’s die geplaatst worden, wint een mooie prijs. Een aantal speciaal voor LINDA.MEIDEN geselecteerde bloggers schrijft op lindanieuws.nl.

 

LINDA.MEIDEN ligt vanaf 12 november 8 weken in de winkel

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie