Werkspot.nl kiest voor Carat
06-01-2014 17:32:38 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3778 | Tags:

Na een bureauoriëntatie heeft Werkspot.nl uit een selectie van diverse mediabureaus gekozen voor Carat. Werkspot.nl is de marktplaats voor klussen in en rondom het huis. De consument kan een klus plaatsen, waar de vakman vervolgens op kan reageren.

 

Werkspot.nl zal vanaf januari een vernieuwde campagne richting de consument en vakmannen lanceren. Carat voorziet in de mediastrategie, planning en buying.

 

Over de keuze voor Carat zegt Ronald Egas, CEO van Werkspot.nl het volgende: “Werkspot heeft in de afgelopen periode een flinke metamorfose ondergaan en we hebben samen met ons creatieve bureau XXS een prachtige nieuwe campagne ontwikkeld. Met deze campagne gaan we meer mediadruk dan ooit leveren. Het doel is om de spontane naamsbekendheid te verhogen en meer Nederlanders te overtuigen online klussen te plaatsen zodat er geen klus meer blijft liggen.”

 

Denis van Leeuwen, AD van Carat over de aankomende samenwerking met Werkspot.nl: “We zijn erg trots dat we voor Werkspot.nl aan de slag gaan. We verwachten dat de markt van online klusdiensten een grote vlucht gaat nemen en dat Werkspot hierin als belangrijkste speler een pionierende rol gaat vervullen. We zijn er van overtuigd gezamenlijk mooie resultaten te boeken.”

 

De nieuwe campagne van Werkspot.nl Klus, klik, klaar is 6 januari live gegaan.

 

www.werkspot.nl

www.carat.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie