Willem Stam en Maarten Oelering lanceren Email Systems Integrator Postmastery
06-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 9669 | Tags:

Willem Stam en Maarten Oelering starten een nieuwe zakelijke dienstverlener. Postmastery is een Email Systems Integrator (ESI). Als email delivery experts helpen Stam en Oelering e-mail verzenders bij het selecteren, inrichten en implementeren van email opmaak- en verzend systemen op eigen infrastructuur.



Postmastery adviseert ook bij het implementeren vanemail delivery best practices zoals DMARC ter voorkoming van spoofing en phishing. Postmastery’s klantenbestand bestaat uit Email Service Providers (ESP’s) en professionele verzenders wereldwijd. Postmastery werkt in Nederland onder meer voor AFAS Software, prijsvechter GSMWEB.NL en Hotelkamerveiling.nl en voor ESP's als SailThru in de Verenigde Staten, CakeMail in Canada en Total Send in Zuid-Afrika.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stam en Oelering zijn al jaren actief in de markt die e-mail oplossingen en diensten ontwikkelt. Operationeel directeur Willem Stam werkte eerder in management functies voor onder meer TNT Express, Baan, Veritate, Tripolis Solutions en Add to Favorites.

 

Technisch directeur Maarten Oelering werkte eerder in management functies voor onder meer IBM Global Services, Veritate, Tripolis Solutions en Suremail.

 

Willem Stam: "Met deze onderneming hebben we een prima portfolio om zowel ESP’s als bedrijven die met eigen e-mail infrastructuur e-mail versturen van de beste e-mail technologie en deliverability inzichten te voorzien.”

 

Maarten Oelering: "De technische expertise die we afgelopen jaren hebben opgebouwd rondom de verzending van e-mail is uniek. Ik denk dat we met de nieuwe opzet nog beter in staat zijn verzenders te helpen om kostenefficiënt en betrouwbaar e-mail te laten versturen.”

 

www.postmastery.com

www.twitter.com/postmastery

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie