Willemijn Kevenaar naar Interxion Nederland
16-01-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4173 | Tags:

Het Nederlandse Interxion, een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale datacenterdiensten, heeft Willemijn Kevenaar in dienst genomen als marketing- en communicatiemedewerker.

 

Kevenaar vult het Nederlandse marketing-team aan en richt zich onder andere op het verder vergroten van de naamsbekendheid van Interxion. Met haar achtergrond en werkervaring op PR- en communicatievlak, richt ze zich op de communicatie met prospects en klanten. Verder ondersteunt Kevenaar het team bij de realisatie van marketingcampagnes en communicatieprojecten en is zij medeverantwoordelijk voor de totstandkoming van de on- en offline communicatiemiddelen.

 

Kevenaar: ’Ik ben enthousiast over deze nieuwe start, omdat ik werk in een ambitieus en internationaal georiënteerd team. Ik heb heel bewust voor Interxion gekozen, omdat ik hier 100 procent aansluiting heb bij de business.’

 

Ervaring

Kevenaar werkte hiervoor aan bureauzijde als Strategy Consultant bij Proof Reputation, dat een sterke focus heeft op merk- en reputatiedenken. Haar eerste stap op de arbeidsmarkt was bij het Van Goghmuseum, waar zij na een stageperiode als communicatie- en persmedewerker werkte en ook een internationale rol vervulde. Daarvoor was zij als stagiaire corporate communicatie verbonden aan het Julius Centrum voor Gezondheidswetenschappen en Eerstelijns Geneeskunde, onderdeel van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Kevenaar studeerde Taal- en Cultuurstudies aan de Universiteit Utrecht en behaalde vervolgens twee Master-titels: Business Communication & Digital Media aan de Universiteit van Tilburg en Kunstbeleid en -management aan de Universiteit Utrecht.

 

Over Interxion

Interxion, een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten en bedient een breed scala aan klanten vanuit 34 datacenters in 11 Europese landen. De uniform ontworpen en energie-efficiënte datacenters van Interxion bieden klanten uitgebreide zekerheden en beschikbaarheid voor hun bedrijfskritische applicaties. Meer dan 450 vaste- en mobiele telecompartijen en ISP’s en 19 Internet exchanges bieden hun connectiviteit aan in de Interxion datacenters. Interxion heeft hierdoor ware cloud-, content, financiële en connectiviteit hubs gecreëerd, die de groei van communities of interest stimuleren.

 

Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 7 datacenters in de regio Amsterdam en 1 in Hilversum Media Park. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie.

 

www.interxion.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie