Wouter van der Pauw - BrandNew Telly - over de Gouda kaas-campagne met Robert Kranenborg
27-05-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4931 | Tags:

 

Vandaag lanceert Gouda kaas een campagne met Robert Kranenborg. De campagne is gemaakt door BrandNew Telly.  Wouter van der Pauw, Head of Creative & Managing Partner bij BrandNew Telly Industries vertelt:

 

"Vandaag lanceren we samen met Mindshare een content campagne waarvoor we heel Europa zijn doorgereisd. Want Gouda kaas is beschermd met een keurmerk. Dat is bijzonder. Maar hoe vertel je dat iets wat je elke dag op je boterham eet in eens heel erg bijzonder is? Frankrijk heeft champagne, België heeft Ardennerham en Italië heeft Aceto Balsamico. Producten om trots op te zijn. Die trots is het strategisch fundament van een content campagne zoals wij die graag maken. 

We vertellen het verhaal in vier documentaires gepresenteerd door topchef Robbert Kranenborg. Samen met het team van Brand New Telly heeft Robbert voor deze campagne een reis gemaakt langs het culinair erfgoed van Europa. De documentaires worden uitgezonden op TV en online groot gemaakt. Daarnaast vertellen we het verhaal in PR, print, advertorials en online media. Alles media leiden naar de website www.goudaholland-kaas.nl waar consumenten met een interactieve quiz hun kennis over kaas kunnen testen."

 

 

www.brandnewtelly.com

www.goudaholland-kaas.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie