ZB wint Nederlandse Grand Prix Crossmedia
26-11-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5048 | Tags:

ZB Communicatie & Media heeft de Grand Prix Crossmedia 2013 in de wacht gesleept met Eigentijd. De Grand Prix is de belangrijkste prijs in de wereld van de bedrijfsmedia.

 

ZB krijgt de prijs voor de multimediale communicatie van Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW). Samen met de communicatie-experts van het pensioenfonds ontwikkelde ZB de afgelopen jaren een uitgekiend palet aan communicatiemiddelen onder de noemer Eigentijd. PFZW beschikt onder meer over een eigen tijdschrift, tabletmagazine, website, mobiele app en zet tal van sociale media in. Via die kanalen is het pensioenfonds continu in gesprek met de 1,4 miljoen mensen in zorg en welzijn die pensioen opbouwen of ontvangen.

 

Juryrapport
Naast PFZW waren Rabobank, ONVZ en UWV genomineerd voor dé Nederlandse crossmediaprijs voor consumenten. De feestelijk prijsuitreiking vond plaats in deFabrique in Maarssen. Volgens de jury hebben PFZW en ZB Eigentijd “heel adequaat strategisch opgepakt en uitgevoerd. Het daagt verschillende doelgroepen uit om na te denken over een niet leuk onderwerp als pensioenen en slaagt hierin.”

 

Robbert Zantinge, algemeen directeur van ZB, is trots: ‘Fantastisch nieuws. Ten eerste voor PFZW, een pensioenfonds dat z’n nek uitsteekt en echt de dialoog aangaat met de achterban. Het is mooi dat zij daarvoor deze waardering krijgen. Mijn bureau heeft er hard aan gewerkt en wint de belangrijkste prijs die je kunt winnen in Nederland. Daar ben ik uiteraard verschrikkelijk trots op.’

 

Prijzen
Het is niet voor het eerst dat ZB in de prijzen valt. ZB won de Grand Prix eerder voor opdrachtgevers BAM Rail en Provincie Gelderland. En vorig jaar ontving ZB een nominatie voor de strategie van een communicatieplatform voor PGGM.

 

www.zbcom.nl

www.grandprixcm.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie