Zeeman start goed ondergoed campagne met eigen klanten
01-09-2014 13:30:59 | Door: Nico Scherphuis | hits: 7252 | Tags:

 

Zeeman start vandaag een bijzondere campagne waarin geen professionele modellen, maar eigen klanten de hoofdrol krijgen. En wel in hun ondergoed. Voor deze campagne werd in mei een oproep gedaan via onder andere winkel, tv en internet: Durf jij wel als ondergoedmodel? De reacties waren overweldigend. Meer dan 8000 klanten durfden het aan om als model in hun ondergoed gefotografeerd en gefilmd te worden. Uiteindelijk hebben 90 klanten voor de camera gestaan.

 

Met de campagne wil Zeeman duidelijk maken dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen. Ondergoed in vele soorten en maten, voor mensen in alle soorten en maten. De campagne laat zien dat ondergoed van Zeeman goed zit, goed staat en van goede kwaliteit is.

 

 

De reclamecampagne loopt tot eind september en wordt ingezet op tv, internet en via de winkels.

 

Credits:

Bureau: Persuade Brand Interaction

Account: Linda van der Velden

Strategie: Michiel Rijshouwer

Creatie: Robbert Dirksen, Wouter Kraaijvanger, Liesbeth Maliepaard, Grad Peters, Martijn Rijken, Ruud van Esch

Regisseur/ fotograaf: Marijke de Gruijter

Opdrachtgever: Caroline van Turennout / Jacques van der Bom

 

 

www.zeeman.com

www.persuade.nl

 

 

 

 

 

  23 september: Elfde Nederlands MediaNetwerk Event

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie