Ziggo en HBO Nederland lanceren activatiecampagne Series Nights
02-09-2013 10:57:31 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5245 | Tags:

 

Media- en communicatiebedrijf Ziggo en de van oorsprong Amerikaanse abonneezender HBO slaan de handen ineen en lanceren op 3 september Series Nights. Deze grootschalige activatiecampagne, opgesplitst in twee fases, heeft als doel om Ziggo abonnees kennis te laten maken met de spraakmakende kwaliteitsseries van HBO. In de eerste fase, die van 3 tot en met 9 september loopt, worden Ziggo abonnees gestimuleerd om op kanaal 12 af te stemmen waar men een week lang afleveringen van prijswinnende HBO-series kan bekijken. Op 9 september is de grote finale en wordt de eerste aflevering van het nieuwste, vierde seizoen van Boardwalk Empire uitgezonden.

 

In de tweede fase, die op 10 september van start gaat, is de doelstelling om bereikte consumenten een scherp voorstel te doen: 4 maanden HBO met 50% korting. De Series Nights-campagne wordt landelijk ondersteund met behulp van commercials op tv en radio, abri’s, printadvertenties, online bannering, take-overs van goed bezochte websites en natuurlijk maken ook de eigen kanalen van Ziggo onderdeel uit van de Series Nights-campagne.

 

www.ziggo.nl/cadeau

www.ziggo.nl/HBO

www.itshbo.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie