Nieuws.
Hillenaar Outdoor breidt uit met analoog doek langs A20
14-08-2018 | 15:09:59
De uitbreiding bevat een doek van 12 meter breed bij 4 meter hoog. Per week passeren ruim twee miljoen mensen deze locatie
[Startups] Beyond Outdoor haalt 1,3 miljoen op
08-08-2018 | 09:30:00
Beyond Outdoor, een Nederlandse startup in digital out of home, heeft 1,3 miljoen euro opgehaald voor de realisatie van twee digitale reclamemasten op twee A-locaties
René Witzel vertrekt als algemeen directeur JCDecaux
06-08-2018 | 13:39:00
Witzel gaat na een lange periode weg bij de out of home exploitant. Hannelore Majoor en Hans Willems nemen zijn taken voorlopig waar
Camera's Exterion Media blijven uitgeschakeld
25-07-2018 | 09:02:00
Naar aanleiding de AVG die afgelopen mei is ingegaan, heeft de Autoriteit Persoonsgegevens een wettelijk toetsingskader opgesteld voor adverteren en dataverzameling via Digital Out-of-Home
Digital Out-of-Home onmisbaar in mediamix voor bereiken Young Millennials
13-07-2018 | 13:51:03
Young Millennials bevinden zich buiten, daar waar Out-of-Home aanwezig is. Digital Out-of-Home schermen staan onder meer op NS stations en hier vind je de Young Millennials
Clear Channel breidt Digital Inner City netwerk uit
10-07-2018 | 10:55:54
Het Digital Inner City netwerk van Clear Channel Nederland wordt uitgebreid met 13 schermen in Leiden, Den Haag en Enschede. Met deze uitbreiding bestaat dit netwerk uit 63 schermen
JCDecaux lanceert De Avenue
03-07-2018 | 15:14:06
JCDecaux introduceert het eerste vrijstaande portrait groot formaat display van 6,5 m2 in het Nederlandse straatbeeld: De Avenue
Hillenaar Outdoor breidt digitale netwerk uit in Diemen en Den Bosch
21-06-2018 | 10:41:00
De vraag naar Digital Out of Home groeit fors binnen de OOH-markt. De uitbreiding bevat vier Digitale City Abri’s in Diemen en 10 extra grote digitale panelen van 4m2 in Den Bosch
Hillenaar Outdoor kiest voor Ayuda
12-06-2018 | 12:58:09
Hillenaar Outdoor kiest voor het zakelijke softwareplatform Ayuda. Het Ayuda-platform zal gaan fungeren als ruggengraat voor alle advertentieactiviteiten
Michiel Planthof Sales Manager Beyond Outdoor
12-06-2018 | 09:52:47
Michiel Planthof is per per 4 juni 2018 gestart als Sales Manager bij Beyond Outdoor. Planthof is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor verschillende mediabureaus en direct business
[Onderzoek] Clear Channel: buitenreclame buiten de stad valt meer op
05-06-2018 | 17:37:00
Daarnaast wordt in niet-stedelijk gebied vaker minstens één keer terug gekeken naar een outdoor uiting. In stedelijk gebied weten outdoor uitingen de aandacht iets langer vast te houden
Hoffman Outdoor Media voegt vier gemeenten toe aan klantenbestand
05-06-2018 | 16:29:00
Naast de exploitatie van reclamedisplays rondom lichtmasten en reclameframes op onroerende zaken, bestickert Hoffman Outdoor Media nu ook installatie- en koppelkasten
Eelco Bos en Pierluigi Jorritsma starten LEDimpact
05-06-2018 | 14:32:00
Pierluigi Jorritsma, eigenaar van promotiebureau Dutch Moving Media is in januari 2018 samen met compagnon Eelco Bos een nieuw bedrijf gestart: LEDimpact. LEDimpact verhuurt LED-schermen met 8 m2 LED-oppervlak
Exclusieve concessie Groningen voor Exterion Media
05-06-2018 | 09:07:50
Het contract wordt aangegaan voor een periode van 10 jaar en heeft betrekking op zowel traditionele- als digitale reclamerechten in de stad Groningen
Dirk-Jan Verhoef Sales Director Beyond Outdoor
04-06-2018 | 10:00:39
Eerder was Verhoef werkzaam bij onder andere Sanoma Media, de Transwebgroup en Ngage Media
Beyond Outdoor neemt deel aan het Buitenreclame Onderzoek
01-06-2018 | 09:31:02
Digital Out of Home exploitant Beyond Outdoor is toegetreden tot het Buitenreclame Onderzoek. Met de toetreding zet de exploitant een belangrijke stap in het nog korte bestaan
Posterscope voegt Shazam toe aan digital Out Of Home
31-05-2018 | 09:28:39
De scanbare Shazam Code op de uiting geeft passanten toegang tot meer informatie. Deze functionaliteit zorgt verbeterde meetbaarheid en verhoogde interactie
Hoffman Outdoor Media voegt Westland toe aan portfolio
23-05-2018 | 13:22:37
De gemeente Westland heeft op 2 mei het contract voor de exploitatie van 120 sandwich en- driehoeksborden definitief gegund aan buitenreclame-exploitant Hoffman Outdoor Media
Exterion Media en MeMo² winnen AMMA met Outdoor Ad Impact Forecaster
22-05-2018 | 14:36:10
De Outdoor Ad Impact Forecastee is een onderzoekstool gebaseerd op big data, modelling en machine learning, waarmee MeMo² de effectiviteit van een buitenreclame campagne voorspelt
Mkb kan zelf buitenreclame regelen bij Suurland Outdoor
14-05-2018 | 10:56:02
Het mkb kan voortaan rechtstreeks digitale outdooradvertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen
Mundu lanceert duurzame reclamemast
08-05-2018 | 18:24:16
Het Groningse Mundu, exploitant in Digital-Out-of-Home, heeft de eerste duurzame digitale reclamemast toegevoegd aan haar netwerk van digitale masten en billboards
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor bundelen krachten voor Peugeot
05-05-2018 | 09:41:00
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor hebben hun krachten gebundeld in de data-powered programmatic campagne voor Peugeot
Kim van den Broek en Erik-jan van den Berg nieuwe directie OOHA Media
30-04-2018 | 12:11:40
Van den Berg zal eindverantwoordelijk zijn voor alle commerciële zaken en Van den Broek voor alle overige zaken
XXS Amsterdam ontwikkelt outdoor activatie voor Basic-Fit
30-04-2018 | 11:44:00
Bij de Get fit for summer-campagne wordt een outdoor activatie gelanceerd: de vriendengroep die als eerste het Get fit for summer-billboard naar Basic-Fit draagt, sport een jaar gratis
MMD Media breidt uit naar België
19-04-2018 | 16:24:00
MMD Media, dat in Nederland actief is als out of home-exploitant op tankstations, luchthavens en billboards, betreedt in juni de Belgische markt
CS Digital Media faciliteert campagne voor Esko
18-04-2018 | 20:34:00
Op 19 april zal de producer en DJ met rapskills Esko, live in contact treden met zijn fans. Esko zal vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9, middels een livestream te zien en te spreken zijn
Kinetic, Mindshare en Grey Amsterdam lanceren campagne voor Volvo
18-04-2018 | 16:55:00
Voor de promotie van de nieuwe Volvo XC40 werkten Kinetic, Mindshare en Grey Amsterdam samen met blowUP Media en JCDecaux. De campagne is gecentreerd rondom het Museumplein in Amsterdam en introduceert de nieuwe Volvo XC40
Hillenaar Outdoor op busstation Arnhem met 4 wanden
17-04-2018 | 09:17:46
De special bestaat uit 4 wanden van 13 aaneengesloten abripanelen. Elke wand vormt één unieke uiting van 26m²
JCDecaux als navigatiesysteem voor Volvo's #XC40PopUp testdrive
13-04-2018 | 10:46:00
De Volvo XC40 is streetsmart. Daarom nodigde Volvo iedereen 12 april uit voor een proefrit in hartje Amsterdam. Het Zweedse automerk leidde de weg naar de pop-up pick-uppoints via de digitale buitenreclameschermen van JCDecaux
Campagne AXE Gold op showcase-Mupi's JCDecaux
13-04-2018 | 10:17:00
AXE introduceert AXE Gold; een deodorant met de geur van old wood en dark vanilla. Ter promotie van de geur, heeft AXE een 14-karaats gouden bodyspray ontwikkeld ter waarde van 25.000 euro