Nieuws.
JCDecaux blikt terug op Earth Hour
06-06-2019 | 09:49:00
Op 30 maart 2019 deed JCDecaux mee met Earth Hour, door van 20:30 tot 21:30 de schermen op zwart te zetten. In het kader van Wereldmilieudag in juni blikt het bedrijf terug op de actie
Hillenaar Outdoor breidt uit met reclamemast bij Echt
04-06-2019 | 10:38:09
Hillenaar Outdoor voegt een reclamemast langs de A2 bij Echt toe aan het portfolio. De mast is voorzien van twee digitale schermen van honderd vierkante meter per zijde
NL-Alert ook op digitale schermen JCDecaux
04-06-2019 | 10:21:31
Meldingen vanuit de overheid via NL-Alert zijn sinds 3 juni 2019 ook te zien op de digitale reclamepanelen van JCDecaux
Interbest acquires Beyond Outdoor
31-05-2019 | 11:13:25
Beyond Outdoor, a digital out-of-home (D00H) roadside operator in the Netherlands, has been acquired by Interbest. Interbest is part of Ocean NL
Clear Channel toont nieuws van NU.nl
28-05-2019 | 12:14:00
In heel Nederland worden de schermen van Clear Channel, naast commerciële content, voorzien van de laatste nieuws headlines, weer en verkeer
24Kitchen en JCDecaux introduceren spraakgestuurde abri
23-05-2019 | 16:38:00
24Kitchen en JCDeceaux hebben op de Libelle Zomerweek voice-assistentie bij het koken met Google Home geïntroduceerd
JCDecaux Studio’s lid van VEA
21-05-2019 | 09:27:00
Als lid van de VEA (Vereniging voor Erkende Advertentiebureaus) kan JCDecaux Studio’s zich verder professionaliseren. JCDecaux is de eerste mediaexploitant met een lidmaatschap bij de VEA
Raymond van Kasterop nieuwe Managing Director Clear Channel Nederland
09-05-2019 | 10:59:00
Raymond van Kasterop is de nieuwe Managing Director van Clear Channel Nederland. Hij heeft daarmee per 8 mei 2019 deze positie overgenomen van Tom Motmans
Exterion Media wint FEPE-award
03-05-2019 | 11:17:00
Exterion Media heeft samen met ZIGT en de Open Universiteit een FEPE-award gewonnen voor beste Creative Digital Execution
Nederlanders besteden 8,5 uur per dag aan media
25-04-2019 | 11:58:00
De manier waarop Nederlanders hun tijd besteden, blijft min of meer gelijk aan eerdere jaren. Gemiddeld besteden Nederlanders nog steeds 8 uur en 23 minuten aan media. De meeste tijd per etmaal wordt besteedt aan slapen
Interbest breidt uit met digitale masten langs de A1 en A27
23-04-2019 | 12:50:01
Interbest heeft twee digitale reclamemasten toegevoegd aan haar portfolio. Het gaat om twee dubbele digitale masten langs de A1 bij Diemen en de A27 bij Breda. Hiermee komt het totaal aantal digitale reclamemasten op 23
HEMA van start met eerste programmatic HTML5 OOH-campagne
23-04-2019 | 11:32:11
HEMA heeft de primeur binnen Digital Out of Home: de eerste programmatic HTML5-campagne. Dit is ontwikkeld door Oogst en OutMoove en is nu te zien op de digitale buitenreclamekanalen van Centercom en MMD Media
Exterion Media: Oostenrijks Toeristenburo brengt de bergen naar Hoog Catharijne
18-04-2019 | 09:45:00
Exterion Media heeft de roltrappen van winkelcentrum Hoog Catharijne een make-over gegeven. In opdracht van het Oostenrijks Toeristenburo staan wandelervaringen in het land centraal
Clear Channel Nederland verlengt contract met Q-park Nederland
17-04-2019 | 13:03:16
Clear Channel Nederland heeft het contract met Q-Park Nederland na een samenwerking van 15 jaar opnieuw verlengd. Het nieuwe contract heeft een looptijd van 3 jaar en gaat per direct in
Hillenaar Outdoor exploiteert witte toren bij Naarden
16-04-2019 | 09:32:28
Hillenaar Outdoor breidt zijn portfolio uit met een reclamemast langs de A1 bij Naarden, de zogeheten witte toren
Onderzoek naar verplaatsingsgedrag geeft nieuwe inzichten voor OOH-planning
09-04-2019 | 15:47:00
Analyses van Kinetic Nederland en Clear Channel Nederland laten zien hoe belangrijk de spreiding van abri’s is, nu er een accurate inschatting gemaakt kan worden van de mediadruk per gemeente
JCDecaux brengt buitenreclame naar games
02-04-2019 | 09:59:43
JCDecaux werkt samen met Rockstar Games om billboards, mupi’s en abri’s te verwerken in de gameserie Grand Theft Auto. Het bedrijf wil zo jongeren nog beter bereiken met buitenreclame
Amsterdam Centrum gaat door met verbieden digitale mupi's
25-03-2019 | 17:52:00
Stadsdeel Amsterdam Centrum gaat door met het ingezette beleid om digitale mupi's te verbieden. Dit zegt GroenLinks stadsdeelbestuurder Micha Mos
28 digitale Mupi’s van JCDecaux in Amsterdam Centrum mogen voorlopig blijven van rechter
22-03-2019 | 15:22:00
De 28 digitale mupi's in Amsterdam Centrum mogen blijven. Dit heeft de voorzieningenrechter bepaald in een kort geding dat JCDecaux heeft aangespannen tegen de gemeente Amsterdam
OOHA Media plaatst reclamemast langs de A6
19-03-2019 | 09:52:00
OOHA Media bouwt een nieuwe reclamemast langs de A6 bij Emmeloord. De bouw begon in februari en vanaf april is de mast gereed voor het tonen van advertenties
Abri's vol met reistassen voor Netflix-film Triple Frontier
19-03-2019 | 08:33:18
Op het Museumplein in Amsterdam liggen honderden reistassen opgestapeld op de abri’s. De actie is bedoeld om de nieuwe Netflix Original Triple Frontier te promoten. Dat laat JCDecaux weten
Ocean neemt Ngage Media en Interbest over
12-03-2019 | 10:57:43
Premium out-of-home media owner Ocean has today acquired Ngage Media and Interbest, two leading independent companies which operate across the Netherlands
Hillenaar Outdoor breidt uit met Haarlemmermeer
11-03-2019 | 12:49:17
Na de uitbreiding in Nijmegen en Groningen eerder dit jaar voegt Hillenaar Outdoor de concessie Haarlemmermeer toe aan zijn portfolio. Het outdoorbedrijf exploiteert digitale schermen in de gemeente, met plaatsen als Hoofddorp en Nieuw-Vennep
[Vacature] Exterion Media zoekt Jr. Account Manager
08-03-2019 | 13:49:00
Exterion Media zoekt voor haar talententeam een Jr. Account Manager. Iemand met een goede dosis energie en doorzettingsvermogen, sociaal en een positieve houding
Eerste curved LED-schermen van Ngage Media in Heerlen
05-03-2019 | 12:44:24
Op 1 maart heeft Ngage Media twee nieuwe curved 12m2 LED-schermen in gebruik genomen. De schermen bevinden zich op de zuilen naast de entree van het winkelcentrum Corio Center in de binnenstad van Heerlen
Clear Channel Nederland digitaliseert De Vis langs de A4
04-03-2019 | 13:38:32
Clear Channel Nederland heeft de reclamemast langs de A4, bekend als De Vis, gedigitaliseerd en omgedoopt tot The Box
Clear Channel breidt digitaal netwerk uit in centrum Eindhoven
27-02-2019 | 13:45:00
Clear Channel Nederland biedt voortaan 32 digitale schermen aan in het centrum van Eindhoven. De schermen bevinden zich op de 4 meter hoge CityBeacons die in de binnenstad van Eindhoven staan
Clear Channel Nederland sluit partnerships vier goede doelen
18-02-2019 | 11:44:52
Clear Channel Nederland ondersteunt dit jaar vier goede doelen. Het gaat om de Johan Cruyff Foundation, Jeugdfonds Sport & Cultuur, Alpe d’HuZes en de Esther Vergeer Foundation
Buitenreclame-campagne: 200 ingeleverde Rotterdamse wapens
13-02-2019 | 11:23:00
De politie in Rotterdam wist middels het gebruik van Out of Home-advertising een succesvolle wapeninleveractie te organiseren. Het resultaat: ruim 200 wapens werden ingeleverd
Amsterdam Centrum verbant digitale mupi’s
30-01-2019 | 13:42:00
Het stadsdeel Amsterdam Centrum maakt een einde aan bewegende reclamebeelden. Het Groen-Links-stadsdeelbestuur heeft 28 vergunningen voor digitale mupi's ingetrokken