Nieuws.
Exterion Media en MeMo² lanceren impacttool
10-12-2018 | 13:47:00
De Outdoor Ad Impact Forecaster is een snelle manier om de impact van een buitenreclamecampagne te voorspellen
Clear Channel: Impact in outdoor
10-12-2018 | 12:44:00
Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie van Clear Channel
Ngage Media presenteert nieuwe pay-off Moving Brands and Minds
29-11-2018 | 12:51:00
Met een nieuwe visie en nieuwe merkidentiteit wil Ngage Media zich nog beter positioneren als premium digitale partner in Out-of-Home
Bremer Media & Events lanceert ledopwielen.nl
20-11-2018 | 14:33:44
Bremer Media & Events heeft ledopwielen.nl gelanceerd, dit zijn rijdende reclamewagens die voorzien zijn van twee ledschermen. In Las Vegas en Tokyo wordt al geruime tijd gewerkt met deze manier van reclame maken
Outdoor: Data biedt kansen voor adaptive advertising
15-11-2018 | 12:55:24
Clear Channel Nederland heeft de People & Places tool ontwikkeld om doelgroepbereik te optimaliseren. De tool bevat niet alleen POS-data zoals verkooppunten van winkelketens, maar ook POI-data
Exterion Media werkt samen met Studio Dumbar
12-11-2018 | 13:57:45
Exterion Media gaat een partnership aan met Studio Dumbar. Er komt meer aandacht voor motion design en digital out-of-home uitingen. De serie motion designs zijn door het ontwerpbureau ontwikkeld
Center Parcs en Ogilvy Amsterdam creëren regenbillboard
01-11-2018 | 09:14:00
Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt, als het in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer
Clear Channel Nederland schaft bureaucommissie af
26-10-2018 | 09:17:00
In navolging van verschillende media-exploitanten, schaft ook Clear Channel Nederland de vijftien procent bureaucommissie af. De wijziging gaat in per 1 januari 2019
Exterion Media stopt ook met bureaucommissie
23-10-2018 | 14:25:09
In navolging van tv en radio-exploitanten zet eveneens buitenreclame-exploitant Exterion Media de stap om de vijftien procent bureaucommissie af te schaffen per 1 januari 2019
Clear Channel Nederland breidt netwerk uit de stad Utrecht
19-10-2018 | 10:15:58
Hiermee voegt Clear Channel Nederland ruim 1600 analoge vakken en 60 digitale schermen toe aan haar outdoor portfolio
Interbest breidt uit met LED scherm bij Gouda
18-10-2018 | 09:44:00
Het netwerk van Interbest blijft groeien. Met het 100m² LED scherm bij Gouda knooppunt Gouwe A12/A20 komt het totaal aantal digitale reclamemasten op negentien.
Hillenaar Outdoor breidt uit naar Texel
17-10-2018 | 12:03:27
Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit met het grootste Waddeneiland van Nederland. Per 1 oktober exploiteert het bedrijf 28 reclamevakken op Texel
Mundu neemt opgeLED over
16-10-2018 | 10:59:50
DOOH exploitant Mundu neemt opgeLED! uit Amsterdam over. Door deze schaalvergroting groeit Mundu naar een landelijk dekkend netwerk van 80 digitale schermen
Global doet bod op Exterion Media
14-10-2018 | 17:01:00
Brits radiobedrijf doet serie overnames in outdoor advertising
Outdoor: afpellen, totdat je bij de kern van je boodschap bent
10-10-2018 | 11:01:00
Creatie is essentieel voor outdoorcampagnes. Een krachtige uiting en een pakkende tekst; impact creëren. Maar hoe doe je dat? Door: Alfred en Clear Channel
Basic-Fit introduceert DOOH-kanaal
09-10-2018 | 15:40:00
Basic-Fit introduceert een eigen Digital out of Home (DOOH) kanaal. Het kanaal biedt adverteerders de mogelijkheid om een specifieke doelgroep van sportieve consumenten gerichter te bereiken
JCDecaux lanceert gespreid Mupi-netwerk in Den Haag
02-10-2018 | 09:29:00
JCDecaux lanceert in Den Haag een digitaal Mupi-netwerk in de drukke binnenstad, een aantal digitale Avenue-panelen langs doorgaande wegen en een gespreid analoog Mupi-netwerk
Hoffman Outdoor Media breidt uit in Brabant
01-10-2018 | 11:38:00
Hoffman Outdoor Media heeft de aanbesteding van de gemeente Moerdijk gewonnen en plaatst 75 citydisplays
Kinetic: De key takeaways van DMEXCO2018 voor Out of Home
27-09-2018 | 09:53:00
In het steeds verder digitaliserende Out of Home landschap zijn AI toepassingen te bedenken die al haalbaar zijn op korte termijn
Verstegen en blowUP media openen groente pop-up store in Rotterdam
20-09-2018 | 11:14:00
Kruidenproducent Verstegen opende maandag een tijdelijke groentewinkel tegenover het centraal station in Rotterdam
Hillenaar Outdoor plaatst digitale mast langs A12
13-09-2018 | 09:48:00
Hillenaar Outdoor introduceerde onlangs een digitale reclamemast bij Arnhem langs de A12. Jeroen Hillenaar, CEO van Hillenaar Outdoor: "Ons digitale netwerk breidt zich snel uit. Digitalisering is belangrijk en biedt vele mogelijkheden voor adverteerders
Hillenaar Outdoor lanceert reeks radiocommercials
03-09-2018 | 13:32:00
Hillenaar Outdoor introduceert een reeks aan commercials. Hillenaar Outdoor is vanaf zaterdag 1 september te horen op radiozenders als Q-music, Sublime FM, RTV Rijnmond, Arrow Classic Rock, 8FM en Radio NL
Performance4You neemt ContainerFabriek over
21-08-2018 | 09:14:00
Performance4You neemt, samen met dochterbedrijf Exposurebox, ContainerFabriek over. Vanaf 31 augustus gaat deze overname van kracht en zullen alle werkzaamheden en producten van ContainerFabriek overgaan naar de nieuwe eigenaar
Hillenaar Outdoor breidt uit met analoog doek langs A20
14-08-2018 | 15:09:59
De uitbreiding bevat een doek van 12 meter breed bij 4 meter hoog. Per week passeren ruim twee miljoen mensen deze locatie
[Startups] Beyond Outdoor haalt 1,3 miljoen op
08-08-2018 | 09:30:00
Beyond Outdoor, een Nederlandse startup in digital out of home, heeft 1,3 miljoen euro opgehaald voor de realisatie van twee digitale reclamemasten op twee A-locaties
René Witzel vertrekt als algemeen directeur JCDecaux
06-08-2018 | 13:39:00
Witzel gaat na een lange periode weg bij de out of home exploitant. Hannelore Majoor en Hans Willems nemen zijn taken voorlopig waar
Camera's Exterion Media blijven uitgeschakeld
25-07-2018 | 09:02:00
Naar aanleiding de AVG die afgelopen mei is ingegaan, heeft de Autoriteit Persoonsgegevens een wettelijk toetsingskader opgesteld voor adverteren en dataverzameling via Digital Out-of-Home
Digital Out-of-Home onmisbaar in mediamix voor bereiken Young Millennials
13-07-2018 | 13:51:03
Young Millennials bevinden zich buiten, daar waar Out-of-Home aanwezig is. Digital Out-of-Home schermen staan onder meer op NS stations en hier vind je de Young Millennials
Clear Channel breidt Digital Inner City netwerk uit
10-07-2018 | 10:55:54
Het Digital Inner City netwerk van Clear Channel Nederland wordt uitgebreid met 13 schermen in Leiden, Den Haag en Enschede. Met deze uitbreiding bestaat dit netwerk uit 63 schermen