Nieuws.
Buitenreclame-campagne: 200 ingeleverde Rotterdamse wapens
13-02-2019 | 11:23:00
De politie in Rotterdam wist middels het gebruik van Out of Home-advertising een succesvolle wapeninleveractie te organiseren. Het resultaat: ruim 200 wapens werden ingeleverd
Amsterdam Centrum verbant digitale mupi’s
30-01-2019 | 13:42:00
Het stadsdeel Amsterdam Centrum maakt een einde aan bewegende reclamebeelden. Het Groen-Links-stadsdeelbestuur heeft 28 vergunningen voor digitale mupi's ingetrokken
Hillenaar Outdoor exploiteert abri’s in Groningen
29-01-2019 | 11:13:00
Vanaf 1 februari exploiteert Hillenaar Outdoor 212 abri-vakken in de provincie Groningen. Eerder dit jaar nam Hillenaar al de exploitatie van 415 abri's in Nijmegen over
Hannelore Majoor CEO JCDecaux Nederland
27-01-2019 | 12:01:00
Hannelore is sinds oktober 2016 werkzaam bij JCDecaux als Directeur Externe Betrekkingen. Na het vertrek van de René Witzel in september 2018, werden Hannelore en Hans Willems tijdelijk benoemd tot co-CEO
De Haagse Passage krijgt LED scherm naar idee van UNStudio en Ngage Media
25-01-2019 | 12:17:00
De gevel van de De Passage in Den Haag is deze week voorzien van een dubbelzijdig LED-scherm met ambient effect. Naar een idee van UNStudio en Ngage Media
JCDecaux brengt nieuws Parool in Amsterdams straatbeeld
24-01-2019 | 11:02:00
Het Parool zal vanaf deze maand nieuws ook live via digitale schermen te lezen door heel Amsterdam, dankzij een samenwerking van JCDecaux met Het Parool
Mannenmedia en MMD Media werken samen voor Digital Out Of Home
18-01-2019 | 09:44:00
Mannenmedia gaat de samenwerking aan met Digital Out Of Home-specialist MMD Media. Samen willen ze klanten nog beter bedienen en hun bereik vergroten in de niche automotive en mobiliteit
Rotterdam kiest opnieuw voor JCDecaux bij de gunning van vrijstaande reclamevitrines
16-01-2019 | 12:01:00
De gunning van het contract voor vrijstaande reclamevitrines is definitief toegewezen aan JCDecaux en biedt mogelijkheden voor analoge en digitale buitenreclame
TVE Reclameproducties neemt signbedrijven Bergslot groep over
11-01-2019 | 14:20:00
TVE Reclameproducties neemt Bergslot groep over en wordt één van de grootste aanbieders in Nederland op het gebied van indoor en outdoor visuele communicatie
Centercom wint A0-aanbesteding Eindhoven
08-01-2019 | 10:16:00
Centercom blijft de buitenreclame-exploitant in Eindhoven op gebied van A0-reclame. Nieuw is dat er naast culturele campagnes nu ook commerciële campagnes uitgevoerd mogen worden
Hillenaar wint Abri concessie Nijmegen
20-12-2018 | 13:14:00
Met ingang van 2019 exploiteert Hillenaar Outdoor 415 reclamevakken en zeven digitale schermen in Nijmegen. De vakken zijn verdeeld over Abri’s, windschermen en kiosken
Exterion Media en MeMo² lanceren impacttool
10-12-2018 | 13:47:00
De Outdoor Ad Impact Forecaster is een snelle manier om de impact van een buitenreclamecampagne te voorspellen
Clear Channel: Impact in outdoor
10-12-2018 | 12:44:00
Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie van Clear Channel
Ngage Media presenteert nieuwe pay-off Moving Brands and Minds
29-11-2018 | 12:51:00
Met een nieuwe visie en nieuwe merkidentiteit wil Ngage Media zich nog beter positioneren als premium digitale partner in Out-of-Home
Bremer Media & Events lanceert ledopwielen.nl
20-11-2018 | 14:33:44
Bremer Media & Events heeft ledopwielen.nl gelanceerd, dit zijn rijdende reclamewagens die voorzien zijn van twee ledschermen. In Las Vegas en Tokyo wordt al geruime tijd gewerkt met deze manier van reclame maken
Outdoor: Data biedt kansen voor adaptive advertising
15-11-2018 | 12:55:24
Clear Channel Nederland heeft de People & Places tool ontwikkeld om doelgroepbereik te optimaliseren. De tool bevat niet alleen POS-data zoals verkooppunten van winkelketens, maar ook POI-data
Exterion Media werkt samen met Studio Dumbar
12-11-2018 | 13:57:45
Exterion Media gaat een partnership aan met Studio Dumbar. Er komt meer aandacht voor motion design en digital out-of-home uitingen. De serie motion designs zijn door het ontwerpbureau ontwikkeld
Center Parcs en Ogilvy Amsterdam creëren regenbillboard
01-11-2018 | 09:14:00
Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt, als het in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer
Clear Channel Nederland schaft bureaucommissie af
26-10-2018 | 09:17:00
In navolging van verschillende media-exploitanten, schaft ook Clear Channel Nederland de vijftien procent bureaucommissie af. De wijziging gaat in per 1 januari 2019
Exterion Media stopt ook met bureaucommissie
23-10-2018 | 14:25:09
In navolging van tv en radio-exploitanten zet eveneens buitenreclame-exploitant Exterion Media de stap om de vijftien procent bureaucommissie af te schaffen per 1 januari 2019
Clear Channel Nederland breidt netwerk uit de stad Utrecht
19-10-2018 | 10:15:58
Hiermee voegt Clear Channel Nederland ruim 1600 analoge vakken en 60 digitale schermen toe aan haar outdoor portfolio
Interbest breidt uit met LED scherm bij Gouda
18-10-2018 | 09:44:00
Het netwerk van Interbest blijft groeien. Met het 100m² LED scherm bij Gouda knooppunt Gouwe A12/A20 komt het totaal aantal digitale reclamemasten op negentien.
Hillenaar Outdoor breidt uit naar Texel
17-10-2018 | 12:03:27
Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit met het grootste Waddeneiland van Nederland. Per 1 oktober exploiteert het bedrijf 28 reclamevakken op Texel
Mundu neemt opgeLED over
16-10-2018 | 10:59:50
DOOH exploitant Mundu neemt opgeLED! uit Amsterdam over. Door deze schaalvergroting groeit Mundu naar een landelijk dekkend netwerk van 80 digitale schermen
Global doet bod op Exterion Media
14-10-2018 | 17:01:00
Brits radiobedrijf doet serie overnames in outdoor advertising
Outdoor: afpellen, totdat je bij de kern van je boodschap bent
10-10-2018 | 11:01:00
Creatie is essentieel voor outdoorcampagnes. Een krachtige uiting en een pakkende tekst; impact creëren. Maar hoe doe je dat? Door: Alfred en Clear Channel
Basic-Fit introduceert DOOH-kanaal
09-10-2018 | 15:40:00
Basic-Fit introduceert een eigen Digital out of Home (DOOH) kanaal. Het kanaal biedt adverteerders de mogelijkheid om een specifieke doelgroep van sportieve consumenten gerichter te bereiken
JCDecaux lanceert gespreid Mupi-netwerk in Den Haag
02-10-2018 | 09:29:00
JCDecaux lanceert in Den Haag een digitaal Mupi-netwerk in de drukke binnenstad, een aantal digitale Avenue-panelen langs doorgaande wegen en een gespreid analoog Mupi-netwerk
Hoffman Outdoor Media breidt uit in Brabant
01-10-2018 | 11:38:00
Hoffman Outdoor Media heeft de aanbesteding van de gemeente Moerdijk gewonnen en plaatst 75 citydisplays